با تولید بیش از ۹۵ میلیون تن فولاد خام؛

بائواستیل چین بزرگترین سازنده فولاد جهان شد

عصر معدن- طبق گفته رئیس شرکت چن درونگ، گروه بائواستیل ۹۵.۲۲ میلیون تن تولید فولاد خام را در سال ۲۰۱۹ ثبت کرد. این بدان معنی است که بائو رسماً به بزرگترین گروه تولید فولاد جهان تبدیل شده است و از ۸۹.۸ میلیون تن تولید فولاد خام آرسلورمیتال در سال ۲۰۱۹ پیشی گرفته است.;

بائواستیل چین بزرگترین سازنده فولاد جهان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر،چن افزود: در سال 2019، درآمد بائو 556.6  میلیارد ین (معادل 80.24 میلیارد دلار) بود و سود کل 34.52 میلیارد ین آن 690 میلیون ین افزایش سالانه داشته است. این مجموعه پس از ادغام با شرکت فولادی "مان شان" در سال گذشته حدود 90 میلیون تن در سال به ظرفیت تولید فولاد خود اضافه کرد. در حال حاضر بائو در حال کسب سهام آهن و فولاد چونگ کینگ است تا 100 میلیون تن در سال به ظرفیت تولید فولاد خام خود اضافه کند.

    چین 50 درصد از ظرفیت تولید فولاد جهان را به خود اختصاص داده است و این برای تبدیل شدن بائو به بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان کافی است. بائو در صدد ادغام بیشتر شرکتهای خود برای بهبود بهره وری در تخصیص منابع است. در سوم مارس، بائو و ژجیانگ یک تفاهم نامه همکاری برای توسعه پروژه های کربنی امضا کردند.

    بائو چین اظهار داشت که امسال نیز به طور جدی "بین المللی سازی" یا مشارکت سهام در شرکت های خارجی، بخصوص در اروپا و ایالات متحده و در امتداد کشورهای "جاده ابریشم جدید" ارتقا خواهد داد. پس از اینکه جینگی خبر از مالکیت بریتیش استیل داد، بائو تسریع در بین المللی کردن خود را لازم دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر