معاون توسعه بازار بورس کالای ایران:

ذوب‌آهن، عرضه کننده‌ای مسئولیت پذیر است

عصر معدن- معاون توسعه بازار بورس کالای ایران گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک عرضه کننده مسئولیت پذیر و خوشنام، موجب ثبات بازار و کاهش التهابات کنونی شده است.;

ذوب‌آهن، عرضه کننده‌ای مسئولیت پذیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محمد اسکندری معاون توسعه بازار بورس کالای ایران به اتفاق  عباس یعقوبی مدیر عملیات بازار و چند تن ازدیگر مدیران این شرکت با حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید با مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت گفتگو و تبادل نظر کردند .

    در این بازدید که محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی و علیرضا عباسیان مدیر پشتیبانی و خدمات پس از فروش ذوب آهن حضور داشتند ، معاون بهره برداری شرکت ضمن ارائه گزارشی از آخرین شرایط تولید و عرضه محصولات ذوب آهن به تنوع تولیدات و عرضه محصولات جدید شرکت از جمله ریل ملی اشاره کرد و آمادگی ذوب آهن اصفهان را جهت تولید و عرضه انواع محصولات مورد نیاز مشتریان داخلی و خارجی و کمک برای تثبیت بازار فولاد و رفع التهابات مقطعی ایجاد شده اعلام کرد .
    در حاشیه این بازدید محمد اسکندری معاون توسعه بازار بورس کالای ایران نیز هدف از حضور در ذوب آهن و گفتگو با مدیریت عالی این شرکت را  آشنایی با وضعیت جدید ذوب آهن و نحوه تولید و عرضه محصولات آن بیان کرد .

    اسکندری افزود: ذوب‌آهن یکی از بزرگترین عرضه کننده های محصولات فولادی در بورس کالای ایران است که در سال های اخیر فرآیند کاری و امکانات لجستیگی آن بهبود یافته و طبق گفته معاون بهره برداری این شرکت شرایط تولید در ذوب آهن روند رو به رشدی پیدا کرده و با توجه به تنوع محصولات و  عرضه محصولات جدید ومورد درخواست زنجیره تولید فولاد کامل و رضایت بیشتر مشتریان جلب شده است.

    وی افزود: ذوب آهن اصفهان موجبات ثبات بازار و کاهش التهابات مقطعی  کنونی را فراهم کرده و به زودی شرایط بازار فولاد به وضع عادی باز خواهد گشت.

    اسکندری درادامه یادآور شد: ذوب آهن اصفهان یک عرضه کننده مسئولیت پذیر و خوشنام بوده و  از این جهت مایه افتخار شرکت بورس کالای ایران است.

    معاون  توسعه بازار بورس کالای ایران در پایان گفت :ذوب آهن اصفهان با نوسازی خطوط تولید و ایجاد واحدهای تولیدی جدید از یک شرکت  با ساز وکار قدیمی به یک شرکت جدید و روبه رشدتبدیل شده و با توجه به فروش داخلی و خارجی در سطوح خرد و کلان، امتیاز ویژه ای را در بازار به دست آورده و در آینده نیز شرایط بهتری خواهد داشت .

    در این بازدید مهندس یعقوبی مدیر عملیات بازار شرکت بورس کالای ایران نیز گفت : ذوب آهن با روند تغییرات کلیدی در واحدهای کک سازی و کوره بلند و همچنین تولید ریل ملی همراه بوده و این شرکت با فراز و نشیب های سالیان اخیر پاسخگوی نیاز مشتریان و بازار داخلی و خارجی بوده است .
    وی افزود : تعاملات ذوب آهن با شرکت کالای بورس ایران و اطلاعات مربوط به عرضه محصولات فولادی ذوب آهن به بازار تماما" الکترونیکی، شفاف و سازنده بوده و کارگروه تنظیم بازار موجود با تعیین قیمت محصولات فولادی  هم منافع تولید کننده و  هم منافع مصرف کننده را تامین می کند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر