استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی برای کمک به صنعت سیمان

عصر معدن- دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و شرکت سیمان اصفهان و شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان با هدف ارتقا و توسعه فعالیت‌های آموزشی و فناوری، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.;

استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی برای کمک به صنعت سیمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در آیین امضای این تفاهم نامه با توجه به نظرات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم ایجاد فرصت های مطالعاتی برای استادان و دانشجویان در مورد آشنایی با مشکلات و مسائل صنایع گفت: ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به صنعت سیمان کشور آماده به کارگیری است و در چارچوب اجرای تفاهم نامه مذکور، منویات معظم له با حضور فعال اساتید و دانشجویان در این صنعت به منصه ظهور می رسد.

    مسعود جعفری نژاد افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بعنوان یک مرجع علمی و تحقیقاتی توانسته است بخش هایی از آزمایشگاه بتن را تجهیز و استاندارد سازی نماید.
    حسین آربیع عضو هیأت مدیره شرکت سیمان اصفهان نیز با اظهار خرسندی از ورود دانشگاه به حوزه حل مشکلات صنعتی کشور گفت: امضای این تفاهم نامه موجب انجام تحقیقات کاربردی برای توسعه بهره وری و کاهش قیمت تمام شده محصول سیمان و افزایش فروش آن خواهد شد.

    وی ضمن ستایش روحیه جهادی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر اظهار کرد : با تحقق اهداف این تفاهم نامه در آینده نزدیک ، شعار اقتصاد مقاومتی را در عمل با تقویت بنیان های اقتصادی کشور در صنعت سیمان شاهد خواهیم بود.

    برگزاری همایش و سمینارهای علمی و تحقیقاتی مشترک، انجام مشاوره و نظارت در اجرای طرح های پژوهشی و استفاده متقابل از تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و منابع و دستاوردهای علمی و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در حوزه صنعت سیمان، ساختمان و بتن از جمله عناوین این تفاهم نامه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر