رئیس سازمان صمت زنجان اعلام کرد:

رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان زنجان

عصر معدن- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته، شاهد رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان بودیم.;

رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، ناصر فغفوری با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش معدن در سال 1400، گفت: با وصول بیش از 400 میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته، میزان حقوق دولتی دریافت شده از معادن استان نسبت به سال 1399 از رشد 250 درصدی برخوردار بوده است.

    وی از جمله سایر اقدامات صورت گرفته در این بخش را فعال‌سازی معادن غیرفعال دانست و یادآور شد: درسال گذشته شاهد فعال‌سازی 25 معدن غیرفعال و تعیین تکلیف 20 معدن غیرفعال در استان بودیم.

    رئیس سازمان صمت زنجان تصریح کرد: در سال 1400، 15 پروانه بهره‌برداری، 23 گواهی کشف و 21 پروانه اکتشاف معادن صادر و با برگزاری مزایده، 303 محدوده معدنی و اکتشافی تعیین تکلیف شده است.

    فغفوری دریافت مصوبه موافقت ماده 24 مکرر در خصوص محدوده‌های امیدبخش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران واگذاری تهیه نقشه زمین‌شناسی سهرورد از طریق مناقصه و اجرای به‌سازی معادن منطقه خراسانلو و برگزاری مناقصه جاده پری – میانج را از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش معدن استان در سال گذشته دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر