روزگار روشن پیش روی زغال‌سنگ

عصر معدن- بخش زغال سنگ استرالیا امیدوار است.;

روزگار روشن پیش روی زغال‌سنگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گزارش جدید تهیه شده توسط Commodity Insights برای شورای مواد معدنی استرالیا پیش بینی می کند تقاضا برای زغال سنگ متالورژیکی تا سال 2030 افزایش خواهد یافت؛ این رشد 2.3 درصدی یا حدود 7.5 میلیون در سال است.
    این گزارش بیان می‌کند چنین رشدی معادل یک معدن با ذخیره صادراتی بزرگ خواهد بود که هر سال تا سال 2030 به بازار افزوده می‌شود و تقریبا 56درصد از صادرات زغال‌سنگ به استرالیا را تشکیل می‌دهد.
    این افزایش توسط چین و هند، به ویژه به دلیل رشد اقتصادی قوی همراه با صنعتی‌سازی و شهرنشینی گسترده که هر دو خواستار فولاد هستند، ایجاد خواهد شد.
    ادامه تولید فولاد در چین نیز نیاز به زغال‌سنگ را افزایش خواهد داد، چیزی که در هند نیز اتفاق خواهد افتاد.
    Tania Constable"، مدیرعامل مواد معدنی استرالیا، گفت: "حتی براساس فرضیه های محافظه کارانه که در گزارش بینش کالاها استفاده می شود، این رشد تقاضا فرصت بزرگی برای تولید کنندگان زغال سنگ در سطح جهانی و اقتصاد استرالیا است."
    این کشور پنجمین تولیدکننده بزرگ زغال‌سنگ در جهان است که پس چین، هند، آمریکا و اندونزی قرار دارد. بیشتر تولید از پایین به بازار seaborne صادر می‌شود و 147درصد از زغال‌سنگ معدن metallurgical در سال 2017 به خارج فروخته می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر