مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان:

نباید انتظار کاری خارق‌العاده از وزرای جدید را داشته باشیم/ رحمانی، گزینه ای جوان برای سکانداری وزارت صمت

عصر معدن- مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان درباره انتخاب رضا رحمانی به عنوان گزینه‌ای برای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای رحمانی که ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کشور را برعهده داشته و هم قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده، نیروی جوانی است که بنده به حضورشان خوشبین هستم.;

نباید انتظار کاری خارق‌العاده از وزرای جدید را داشته باشیم/ رحمانی، گزینه ای جوان برای سکانداری وزارت صمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹:۰۰

    عزیز قنواتی در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه افزود: خصلت و ویژگی نیروهای جوان این است که به شکل گروهی کار کرده و یا یک تیم مشورتی در کنارشان وجود دارد، برخلاف برخی از مدیران که چنین رویکردی در تفکر آنها دیده نمی شود.

    وی ادامه داد: اکنون شرایط اقتصادی کشور و صنعت ما به گونه ای خاص است و از طرف دیگر نیز شاهد وضع تحریم ها هستیم. حال اینکه انتظار داشته باشیم با حضور ایشان یا دیگر وزاری پیشنهادی در کابینه دولت، اتفاق خارق العاده ای بیافتد، منطقی به نظر نمی رسد.
    مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه با بیان این مطلب افزود: ما در صنعت و بخش های مختلف باید دست در دست هم دهیم و به رای نمایندگان احترام بگذاریم و در صورت انتخاب آقای رحمانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت تلاش کنیم تا صنعت کشور به پیش رود و حرکت روبه جلو داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر