برای اولین بار صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین مزایده محدوده‌های معدنی در سال جاری

ماده ۸۳ آئین‌نامه اجرایی قانون معادن اجرا شد

عصر معدن- مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت اعلام کرد که برای اولین مرتبه، مزایده عمومی معادن و محدوده‌های معدنی در تصدی وزارت صمت دو مرتبه در سال برگزار می‌شود.;

برگزاری دومین مزایده محدوده‌های معدنی در سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، «مهدی حمیدی» مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت ضمن بیان مطلب فوق افزود: مزایده عمومی معادن و محدوده‌های معدنی، جزو قول‌های وزیر محترم صمت بوده که اکنون در حال اجرایی شدن است و برای اولین بار ماده 83 آئین‌نامه اجرایی قانون معادن اجرا می‌شود.

    وی اضافه کرد:‌ این اقدام را همین امروز به ادارات کل صمت استانی ابلاغ کردیم و استان‌ها مکلف هستند تا پایان سال جاری آگهی آن را منتشر کنند.

    مدیر کل بهره‌برداری معادن وزارت صمت در ادامه یادآور شد: مرحله اول مزایده در پائیز سال‌جاری اتفاق افتاد و مرحله دوم زمستان برگزار می‌شود. دراین میان بسته‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت مزایده‌ای اعلام شد و برندگان هم معرفی شدند.

    به گفته وی محدوده‌هایی که به مزایده گذاشته می‌شود و متقاضی ندارد، در شرایط آزادسازی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد حجم سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.

    حمیدی با بیان اینکه بعد از ابلاغ امروز به 31 استان و جنوب کرمان، ادارات کل صمت استانی مکلف هستند تا پایان سال آگهی را منتشر کرده و در سایت‌های هر استان محدوده‌های معدنی مشخص شود، گفت: تا انتهای فروردین‌ماه سال 1402 فرصت دریافت اسناد و تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال آینده، هم فرصت بارگزاری اسناد وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر