دریافت جایزه جهانی MIKE "برترین سازمان‌های دانشی نوآور" توسط شرکت فولاد مبارکه

عصر معدن- بنا بر اعلام دفتر بنیاد جهانی MIKE در ایران فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت "جایزه جهانی MIKE : برترین سازمان‌های دانشی نوآور" در سال ۲۰۱۹ گردید.;

دریافت جایزه جهانی MIKE "برترین سازمان‌های دانشی نوآور" توسط شرکت فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شایان ذکر است که ارزیابی جهانی MIKE: Most Innovative Knowledge Enterprise در 8 محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان در 3 حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر 3 مؤلفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در 4 مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.

    از دیگر برندگان جایزه جهانی MIKE در سال 2019 می‌توان به Cinopec از کشور چین (بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان)، Ernst & Young از کشور انگلستان (یکی از 4 شرکت بزرگ خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری جهان)، Tata chemicals از کشور هند (عضو گروه TATA و از بزرگ‌ترین شرکت‌های شیمیایی جهان) و Cognizant از کشور آمریکا (یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات دنیا) اشاره نمود.
    آقای مهندس نقوی معاون تکنولوژی شرکت ضمن تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ فولاد مبارکه خاطرنشان کرد فولاد مبارکه به عنوان یک الگوی موفق بنگاه‌داری در کشور همواره تلاش نموده با خلق ارزش برای کلیه ذی‌نفعان در مسیر توسعه پایدار گام بردارد. از مهم‌ترین دارایی‌های فولاد مبارکه پس از گذر از دوران ساخت و رسیدن به ظرفیت اسمی در دوران بهره‌برداری، دانش سازمان می‌باشد که به عنوان یک سرمایه ارزشمند در خدمت توسعه‌های شرکت بوده است. موفقیت در راه‌اندازی فولاد سبا، فولاد هرمزگان، سنگان و...، ایجاد شبکه‌های دانش در گروه فولاد مبارکه از طریق شرکت مهندسی نمونه‌های از موفقیت سازمان در به کارگیری و خلق ارزش از سرمایه دانشی خود بوده است.
    لازم به ذکر است فولاد مبارکه از سال 1390 در فرآیند ارزیابی سازمان‌های دانش محور شرکت نموده و پس از موفقیت در 4 دوره به عنوان برندگان سازمان دانشی برتر ایران و 2 دوره برندگان سازمان دانشی برتر آسیا موفق به حضور در جمع برندگان سطح جهانی جایزه MIKE گردید.
    خاطرنشان می‌گردد مراسم اهدای جایزه جهانی MIKE در شهر بنگلور هند در تاریخ 23 اسفند 1398
    به دلیل شیوع بیماری کرونا به زمان دیگری موکول شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر