همکاری عربستان و جنرال الکتریک در معدن آغاز می شود

عصر معدن- همکاری شرکت معادن عربستان و جنرال الکتریک برای استقرار راه‌حل‌های دیجیتال در صنعت و معدن آغاز می شود.;

همکاری عربستان و جنرال الکتریک در معدن آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شرکت معدنی عربستان‌سعودی «معادن» و جنرال الکتریک تفاهم نامه ای استراتژیک برای کشف فرصت‌های استقرار راه‌حل‌های دیجیتال پیشرو در سراسر عملیات معدنی در سراسر جهان، از جمله سایت‌هایی که بر روی طلا، مس، آلومینیوم و فسفات متمرکز شده‌اند ، امضا کردند.
    جنرال الکتریک متعهد به مشاوره و برنامه های کاربردی تبدیل دیجیتال، و همچنین فرصت های رهبری و آموزش برای کارمندان معادن شد.
    شرکت معدنی عربستان سعودی برای حفظ موقعیت رقابتی خود در جهان به دنبال شراکت هایی به منظور دستیابی به فرصت‌های موجود در دیجیتال سازی و نوآوری است و در کاربرد تکنولوژی‌های پیشگام در عملیات های خود  سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا شرکت را به عنوان یک رهبر جهانی معدن تقویت کند.
    راه‌حل‌های استخراج دیجیتال جنرال الکتریک به حوزه‌های خاصی در شرکت معادن از جمله راهکارهایی برای کاهش هزینه سوخت و مصرف، کاهش هزینه‌های نگهداری و بهره‌وری، و افزایش بهره‌وری و بهره‌وری در طول عملیات، نگاه خواهد کرد.
    Darren Davis، مدیر عامل اجرایی در رابطه با این مشارکت گفت: پادشاهی عربستان‌سعودی آرمان‌های عالی برای استقرار فن‌آوری جدید و دیجیتال سازی چشم‌انداز صنعتی در کشور دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر