مدیر مجتمع مس سونگون مطرح کرد

استقبال از همکاری‌های مشترک صنعت و دانشگاه

عصر معدن- مدیر مجتمع مس سونگون گفت: از همه استادان و دانشگاهیان که بتوانند ما را در بهبود و ارتقای توانمندی‌ها و تولیدات صنعتی و معدنی یاری کنند، استقبال و حمایت می‌کنیم.;

استقبال از همکاری‌های مشترک صنعت و دانشگاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از آنا،  رضا شریفی در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: هرچه ارتباط تولیدگران و فعالان صنعتی با دانشگاه‌ها بیشتر باشد در ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات مؤثر و مفید خواهد بود. ما از همه استادان و دانشگاهیان که بتوانند ما را در بهبود و ارتقای توانمندی‌ها و تولیدات صنعتی و معدنی یاری کنند استقبال و حمایت می‌کنیم.
    وی با بیان اینکه همکاران بنده در جریان این بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اهر دیدن کردند، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم همکاری‌ها با این مجموعه  دانشگاهی در زمینه‌های مختلف  بیش از پیش توسعه پیدا کند.
    مدیر مجتمع مس سونگون با تأکید بر اینکه تعداد زیادی از کارکنان این مجتمع و شرکت‌های وابسته از ساکنان منطقه اهر هستند، گفت: از فضای این مجموعه دانشگاهی در حوزه آموزشی، ورزشی و سایر مواردی که نیاز این شرکت باشد استفاده خواهیم کرد.
    شریفی با یادآوری اینکه کارخانه آهک هیدراته اهر در کنار این مجموعه دانشگاهی است، توضیح داد:  این کارخانه می‌تواند قسمتی از نیازهای آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را تأمین کند.
    وی با اشاره به خرید تجهیزات پیشرفته طرح آهک هیدراته اهر از کشور ایتالیا افزود: اکنون این تجهیزات و ماشین‌آلات در شرف ترخیص از گمرک هستند که امیدواریم با‌ تلاش بیشتر و در راستای حمایت از تولید و فراهم کردن اشتغال برای جمعی از جوانان تحصیل‌کرده و بومی منطقه در این مجتمع، شاهد بهره‌برداری از این پروژه در سال 1398 باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر