مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان اعلام کرد:

برنامه ریزی استخراج ۴۰ میلیون تن سنگ آهن در سنگان

عصر معدن- مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان اعلام کرد: برای دستیابی به اهداف توسعه ای سنگان، نیازمند برداشت سالانه ۱۲۰ میلیون تن باطله هستیم.;

برنامه ریزی استخراج ۴۰ میلیون تن سنگ آهن در سنگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، مرتضی هاشم پور دراین باره گفت: با توجه به لزوم تامین خوراک سنگ آهن مورد نیاز برای تولید حداقل 17.5 میلیون تن کنسانتره، نیازمند برنامه ریزی جهت استخراج حدود 40 میلیون سنگ آهن و انجام باطله برداری به میزان 120 میلیون تن است.

    وی همچنین با بیان اینکه در حوزه اکتشاف در حال جذب دو پیمانکار حفاری اکتشافی جهت اکتشاف تکمیلی در معادن غربی و مرکزی و نواحی شرقی هستیم، افزود: با توجه به اکتشافات مقدماتی انجام شده در پهنه سنگان، در سال های آتی شاهد انجام اکتشافات تکمیلی در این پهنه خواهیم شد.

    انتخاب دو پیمانکار استخراج

    وی در خصوص برنامه های این مجتمع در حوزه استخراج گفت: مجتمع سنگان در حال حاضر در حال انتخاب دو پیمانکار عملیات استخراج برای توده های مرکزی و غربی معادن خود است.

    هاشم پور با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش فرآوری اظهار کرد: اسناد مناقصه 5 ساله تنظیم شده و در سال های آتی با توجه به سنگ شکن های موجود، قسمتی از سنگ استخراجی معادن جهت فرآوری به سکوهای سنگ شکن ارسال می شود.

    مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در افق 1404 سالانه 3 میلیون تن سنگ آهن دانه بندی نیز توسط مجتمع سنگ آهن سنگان تولید و ارسال خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر