بازار ۱۸۸ میلیارد دلاری تجهیزات معدنی تا سال ۲۰۲۵

عصر معدن- بازار جهانی تجهیزات معدنی تا سال ۲۰۲۵ رشد ۷.۲ درصدی خواهد داشت. بیشترین درآمد بازار متعلق به منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.;

بازار ۱۸۸ میلیارد دلاری تجهیزات معدنی تا سال ۲۰۲۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو پیش بینی می شود بازار جهانی تجهیزات معدنی با رشد 7.2 درصدی طی سال های 2018 تا 2025 به 188 میلیارد و 770 میلیون دلار افزایش یابد. بازار جهانی تجهیزات معدنی در سال 2017 میلادی 106 میلیارد و 850 میلیون دلار به ثبت رسیده است.
    افزایش مصرف مواد معدنی و فلزات و افزایش تقاضای کودهای معدنی منجر به رشد بازار خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود روند رو به رشد قیمت های مواد اولیه و قوانین سختگیرانه دولت ها برای فعالیت های معدنی بر رشد بازار تاثیر خواهد داشت.
    از سوی دیگر، افزایش تقاضای تجهیزات پیشرفته تکنولوژیکی و رشد فعالیت های ساخت و ساز در بخش جاده ها و مسیرهای راه آهن در مناطق مرتفع فرصت های جدیدی را در بازار ایجاد خواهد کرد.

    سهم یک سومی معادن سطحی
    تجهیزات معدنکاری سطحی در سال 2017 میلادی حدود یک سوم سهم بازار را به خود اختصاص دادند و پیش بینی می شود که طی بازه زمانی 2018 تا 2025 این بخش به دلیل افزایش چشمگیر فعالیت های معدنی در کشورهای در حال توسعه، رشد خواهد کرد.
    طی دوره مذکور، ذخایر بزرگ فلزات در منطقه آسیا و اقیانوسیه به ویژه در ژاپن، هند و استرالیا بازار تجهیزات حفاری با 9.1 درصد افزایش، بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص خواهد داد. در این تحلیل تجهیزاتی از جمله تجهیزات فرآوری مواد معدنی، تجهیزات معدنکاری زیرزمینی، سنگ شکن ها ، آسیاب ها و غیره نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

    سودآوری معدنکاری فلزات در سال 2025
    معدنکاری فلزات با در اختیار داشتن دو پنجم بازار بیشترین میزان سهم بازار را در سال 2017 به خود اختصاص داد. همچنین انتظار می رود که این بخش طی دوره مورد نظر بیشترین سهم بازار را داشته باشد. به دلیل افزایش تقاضا در فلزات از جمله الماس، پلاتین و تیتانیونم در کشورهای پیشرفته رشد این بخش 9.1 درصد پیش بینی شده است.

    منطقه آسیا و اقیانوسیه دارای بیشترین سهم تا 2025
    منطقه آسیا و اقیانوسیه حدود دو سوم مجموع درآمد بازار را در سال 2017 را به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود که طی دوره مذکور نیز جایگاه خود را حفظ کند. این درآمد ناشی از تقاضای مواو معدنی و فلزاتی همچون نقره، طلا، الماس و پلاتین است. از سوی دیگر اروپا نیزبه دلیل افزایش سرمایه گذاری در تجهیزات اتوماتیک و دسترسی به تکنولوژی زیرساخت ها در این منطقه رشد 10 درصدی را تجربه خواهد کرد.

    بازیگران اصلی بازار آینده
    پیش بینی می شود شرکت های AB Volvo، Deere & Company، . Caterpillar Inc،Epiroc AB، Doosan Corporation، Komatsu Ltd، Metso Corporation ،Hitachi Ltd، Liebherr-International AG و Sandvik AB از بازیگران اصلی بازار تجهیزات معدنی به شمار می روند.
    این شرکت ها از استراتژی هایی متنوعی همچون مشارکت، توسعه، ادغام و مالکیت، سرمایه گذاری مشترک، همکاری و غیره برای رسیدن به جایگاهی قدرتمند در صنعت بهره خواهند گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر