مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران :

معادن غیر فعال در استان زنجان احیا می‌شود

عصر معدن- با اجرای طرح احیای معادن کوچک در کشور ، معادن غیر فعال استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و پتانسیل های موجود جهت حضور سرمایه گذاران شناسایی و معرفی می گردد.;

معادن غیر فعال در استان زنجان احیا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه شورای هماهنگی احیای معادن در استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : طرح احیای معادن کوچک متروکه و غیر فعال در سال 96 کلید خورد.

    وجیه اله جعفری تصریح کرد : از اوایل سال 97 چندین تفاهم نامه بین سرمایه گذاران منعقد شد و در سال 98 به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی تعیین شد.

    جعفری یادآور شد : ارکان اجرایی این طرح دولت ، سرمایه گذاران ، معادن و انجمن ها و تشکل ها می باشد.

    وی عنوان کرد : متولی این طرح وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد که به ایمیدرو ارجاع و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به عنوان مجری انتخاب شد.

    مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به اینکه در کشور 8/93 درصد معادن کوچک مقیاس هستند اظهار داشت : یکی از تصمیمات شورا اتصال این معادن کوچک و فعالسازی آنها می باشد.

    وی یادآور شد : شورای هماهنگی احیای معادن سعی دارد با حضور در استانها تصمیم گیری های لازم را انجام داده و بدون نیاز به پروسه اداری مصوبات لازم را با توجه به اختیارات استانی تصویب نماید.

    جعفری یادآور شد : یکی از روش های احیای معادن ، نهضت فرآوری است به گونه ای که برخی از معادن با توجه به محدودیت های مالی و یا عدم اکتشافات لازم می توانند با حضور سرمایه گذاران جدید فرآوری لازم را انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر