تغییر معدنکاری استرالیا با تکنولوژی‌های جدید

عصر معدن- یک گزارش جدید از شرکت حسابداری ey می‌گوید طی پنج سال آینده، بیش از سه چهارم مشاغل در صنعت معدن استرالیا با تکنولوژی ارتقا یا طراحی خواهند شد. بنابراین چگونه نقشه‌ای برای تغییر ایجاد می‌شود؟;

تغییر معدنکاری استرالیا با تکنولوژی‌های جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، فناوری برای انقلاب در بخش معدن استرالیا ایجاد شده‌است. یک گزارش جدید که توسط شورای مواد معدنی استرالیا (MCA)تهیه شده، نشان داده‌است طی پنج سال آینده بیش از 77درصد مشاغل در بخش معدن این کشور با نوآوری‌های تکنولوژیکی همراه می شود و  افزایش بهره‌وری تا 23 درصد تغییر خواهند کرد.
    براساس اظهارات  Tania Constable، مدیر عامل شرکت MCA "، سیستم آموزشی استرالیا به بزرگترین تحول نیازمند خواهد بود. او ساختار مدرن را برای ارائه "حرکتی پیشرفته بین دانشگاه‌ها و بخش‌های آموزش حرفه‌ای" پیش‌بینی می‌کند و مهارت‌های استخراج سنتی را با "مهارت‌های علمی، فنی و تجاری" مانند تجزیه و تحلیل داده‌ها، محاسبه و مدیریت تغییر می دهد.
    همچنین انتظار می‌رود مدارک آینده برهمکاری، خلاقیت و مهارت‌های علوم اجتماعی در پاسخ به "تغییر انتظارات جامعه"، ارائه گواهی بالاتر دانش آموزان و مدارک با هدف، تمرکز کنند.
    در گفتگو با Sam Spearing، مدیر دانشکده معادن WA Kalgoorlie، در چشم انداز تکنولوژیکی جدید می گوید  که "یادگیری دراز مدت ضروری خواهد بود".
    طبق گفته  Spearing، بخش مدارس پس از دبیرستان احتمالا بیشترین تاثیر را به دلیل "نیاز به مسیرهای آموزشی بدون درز از مدرسه از طریق TAFE و به دانشگاه ها خواهد داشت ".
    spearing می‌گوید: «سیستم آموزشی عالی می خواهد پیش رو ادامه دهد. من فکر نمی کنم این نواقص وجود داشته باشد، اما بعضی از نیروی کار باید توسط کارفرمایان ارتقا پیدا کند و در حالی که این کار انجام می شود.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر