معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چهار مرحله از اختیارات شورای عالی معادن به استان‌ها تفویض شده است

عصر معدن- معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تسهیل در رسیدگی به امور در شورای عالی معادن کشور تا کنون چهار مرحله، تفویض اختیار به استان‌ها انجام و نتایج خوبی نیز از این تفویض، حاصل شده است.;

چهار مرحله از اختیارات شورای عالی معادن به استان‌ها تفویض شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، جعفر سرقینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای عالی معادن کشور و شورای معادن استان زنجان، اظهار داشت: از زمانی که جلسات شورای عالی معادن کشور به صورت ادواری، مشترک با استان‌ها برگزار می‌شود، نتایج مهمی به دست آمده است.

    وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های معادن استان مربوطه و شنیدن نظرات و پیشنهادات استاندار و مدیران آن استان در جلسات مشترک در دستور کار قرار می‌گیرد.

    سرقینی در خصوص مشارکت معدنکاران در ترمیم جاده‌های مشترک با روستاها، گفت: در معادن بزرگ، کمتر با این مشکل مواجه هستیم زیرا معادن بزرگ نه تنها راه را تخریب نمی‌کنند بلکه جاده‌ها را تعریض کرده و آسفالت‌ریزی باکیفیت نیز می‌کنند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: جاده روستایی در حالت عادی ممکن است سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد اما در صورت استفاده برای باربری معدن، انتظار می‌رود بهره‌برداران در معادن کوچک نیز همت کرده و جاده‌ها را بازسازی کنند.

    به گزارش ایرنا در این جلسه پرونده 17 معدن استان زنجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر