یزدی زاده در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان:

فرهنگ بسیجی باید به عنوان مهم‌ترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه‌گر شود

عصر معدن- به مناسبت هفته بسیج، کادر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کردند .;

فرهنگ بسیجی باید به عنوان مهم‌ترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه‌گر شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور  یزدی زاده در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج ، در سخنانی به  اهمیت بسیج  و نقش آن در جنگ تحمیلی وحفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر پرداخت .

    وی با اشاره به آشوب های اخیر و صدماتی که ضد انقلاب بر امکانات دولت و مردم وارد کرد، یادآور شد : طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق است و این عشق به بسیج  ، ولایت و اسلام بود که تحرک دشمن را در صحنه های مختلف وآشوب های ایجاد شده اخیر متوقف وخنثی نمود.

    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه افزود: بسیج اقیانوسی به ژرفای معنویت واخلاص است  و  یک بسیجی ، بر بسیجی بودن خود افتخار می کند .وی تاکید نمود:  باید فرهنگ بسیجی به عنوان مهمترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه گر شود و در این راستا هم باید مواظب رفتار و گفتار خود باشیم  چراکه دیگران همه چیز را با ما می سنجند. مبادا اشتباهات ما به حساب دین و انقلاب اسلامی گذاشته شود .

    وی افزود : جامعه ما مشکلات زیادی دارد ولی خون شهدا  که بالاترین حماسه ها را آفریدند عامل حفظ انقلاب  شده است.ما نیزباید پاسدار آرمان های شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

    یزدی زاده با اشاره به شرایط فعلی کارخانه یادآور شد : وقتی بسیج مدرسه عشق است باید توجه داشته باشیم  که  مدرسه محل یادگیری است  وما باید با یادگیری های بیشتر ، مدیران وجانشینان خوبی برای شرکت تربیت نماییم.

    یزدی زاده با اشاره به دیدار سال قبل خود با فرماندهان بسیج شرکت  یادآور شد : بسیج باید  شعارهای خود را به عمل  تبدیل کرده با  فعالیت وتولید بیشتر موجب تحقق اهداف وتکمیل موفقیت های شرکت باشد.

    با روحیه بسیجی در خدمت  تولید و کمک به مردم منطقه هستیم

    در ابتدای این جلسه سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت  ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدا و خصوصاً شهدای ذوب آهن ، گفت : بسیج شرکت در همه حال در جهت تحقق اهداف شرکت گام برمی دارد . سرهنگ مهران مختاری در ادامه ضمن ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد این حوزه در سال گذشته به اقدامات مختلف بسیج ذوب آهن پرداخت و از مساعدت ها و اعتماد مدیر عامل ذوب آهن به بسیج در انجام وظایف اش قدردانی نمود.

    وی افزود : ما به عنوان بسیجی تابع ولایت بوده و با روحیه بسیجی در خدمت  تولید و کمک به مردم منطقه هستیم . وی سپس به حوادث ضد انقلاب در روزهای اخیر در کشور و منطقه پرداخت و یادآور شد : خدا به ما کمک کرد و ما  نیز در حد توان در جهت حفظ نظم و امنیت منطقه و اموال مردم تلاش کردیم .

    حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی نعمتی فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن بسیج ذوب آهن در این برنامه از اهمیت بسیج و فرهنگ جهاد و شهادت سخن گفت و به تشریح حدیثی از حضرت امام صادق (ع) مبتنی بر نیاز دایمی جامعه به امنیت ، عدل و رفاه پرداخت.

    در ادامه چند نفر از فرماندهان به نمایندگی از مجموعه شورای فرماندهی و مسئولان پایگاه ها به تشریح فعالیت های عمده حوزه مربوطه خود پرداخته ، نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود فعالیت های بسیج را برشمردند .

    اهم نکات مطرح شده فرماندهان بسیج ذوب آهن در این دیدار بدین شرح است :

    فرهنگ سازی معروفات و برپایی جشن ها در نقاط مختلف شرکت  در مناسبت ها

    گزارش اقدامات فرهنگی بسیج  برای کارکنان و خانواده ها ی شان

    گزارش هیات اندیشه ورز و انجام فعالیت های تعمیراتی مختلف در کارگاه ها

     تورهای تفریحی ، زیارتی و بازدید از کارخانه ها و مراکز صنعتی کشور و کسب تجربه

    استفاده از استعدادهای جوان و ارزشی

    شناسایی و استفاده از نخبگان کارخانه

    جمع آوری و تحویل کمک های مردمی و بسیجیان برای سیل زدگان  در لرستان وغیره

    اقدامات بسیج در رنگ آمیزی های کارخانه

    اقدامات بسیج در جهت کمک و بازسازی مدارس لنجان

    اجرای پروژه های تحقیقاتی و صنعتی ، همیاری و مشارکت جدی در رفع مشکلات فنی در خط تولید.

    در پایان این دیدار، به پاس زحمات وخدمات  تعدادی از مدیران و مسولین وهمچنین چند تن ازفرماندهان بسیج شرکت،  لوح تقدیر به 10 نفر ازآنان  اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر