عرضه پُرحجم فولاد مبارکه

قیمت ورق کاهشی شد

عصر معدن- با عرضه‌های پُرحجم فولاد مبارکه در بورس کالا در روز دوشنبه ۲۵ مهر، قیمت ورق گرم در بازار داخلی با کاهش قابل توجهی مواجه شد. قیمت معاملاتی امروز در مقایسه با قیمت کشف شده در ۲۹ شهریور امسال، ۱۰.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.;

قیمت ورق کاهشی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، فولاد مبارکه اصفهان امروز (25 مهر) 350 هزار و 20 تن ورق گرم را در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه کرد که با توجه به پُرحجم‌بودن عرضه این محصول، در قیمت پایه فروخته شد. قیمت معاملاتی امروز در مقایسه با قیمت کشف شده در 29 شهریور امسال، 10.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    حجم عرضه به گونه‌ای بود که بخشی از این محصول به سیستم معاملات مچینگ رفت و در مچینگ معامله شد.

    قیمت پایه پیشنهادی از سوی فروشنده 155 هزار و 787 ریال به ازای هر کیلوگرم در نظر گرفته شده بود که به تایید خریداران رسید و در همان قیمت پایه فروخته شد.

    به این ترتیب، 343 هزار و 750 تن ورق گرم در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی به فروش رفت و 6 هزار و 270 تن در سیستم معاملات مچینگ فروخته شد.

    فولاد مبارکه در عرضه‌ قبلی خود که به تاریخ 29 شهریور بر می‌گردد، 320 هزار تن ورق گرم را با قیمت پایه 151 هزار و 432 تن عرضه کرد که در شرایط رقابت با تقاضای 464 هزار و 860 تنی، به قیمت هر کیلوگرم 173 هزار و 999 ریال فروخته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر