استاندار بوشهر:

اسکله صادرات مواد معدنی بندر بوشهر جابجا شود

عصر معدن- استاندار بوشهر گفت : اسکله صادرات مواد معدنی بندر بوشهر که در موقعیت مرکز شهر قرار دارد مشکلاتی ایجاد کرده و باید جابجا شود.;

اسکله صادرات مواد معدنی بندر بوشهر جابجا شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: برای جابجایی اسکله صادرات مواد معدنی موجود در بندر بوشهر از بخش خصوصی انتظار همکاری داریم و هر جا ظرفیت لازم برای احداث اسکله صادرات مواد معدنی وجود دارد اعلام کنند.

    وی افزود: پیشنهادات اصلاحی برای رفع مشکلات مربوط به شیوه نامه انتقال محموله های ترخیصی گمرک از مبدا تا مقصد تهیه و به مراکز ذیربط ارسال شود.

    وی بیان کرد: وقتی قرار است نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی گمرک مستقر شوند نیروی انتظامی حق ندارد پلمب باری که در گمرکات استان پلمب می شود را باز کند مگر در موارد استثنا که قبل از آن هماهنگی خواهد شد.

    استاندار بوشهر با اشاره به نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این شورا در مسیر چارچوب قانونی بوده است. از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه و سایر ظرفیت‌های قانونی استان برای پیشبرد برنامه‌ها و امور به ویژه مسائل اقتصادی و تجاری استفاده کنیم.

    گراوند تاکید کرد: مسائل مربوط به امور مرزی در استان نیازمند مجوزهای لازم از کارگروه امور مرزی وزارت کشور و نهایتا هیات دولت دارد که می توان از این مسیر اقدامات انجام داد.

    استاندار بوشهر بیان کرد: برای توسعه مزارع شیلاتی باید زمینه تولید لارو فراهم شده و همچنین برداشت از مزارع پرورش میگو تسریع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر