در گفت و گو با مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شد؛

توزیع عادلانه سود در کل زنجیره فولاد با عرضه های کامل در بورس کالا

عصر معدن- توازن در زنجیره فولاد از موضوعات مهمی است که از سوی وزارت صمت دنبال می شود و در ادامه تلاش می کند با عرضه کامل زنجیره فولاد در بورس کالا قیمت ها را شفاف و توزیع سود را عادلانه کند.;

توزیع عادلانه سود در کل زنجیره فولاد با عرضه های کامل در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از دنیای معدن، سیف اله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت درباره تغییر عنوان معاونت معدنی و تاثیر آن بر رویکرد های اجرایی وزارت صمت برای بخش معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: معاونت قبلی به قوت خود باقی است تنها بحث فرآوری مواد به آن اضافه شده است.

    وی افزود: در بخش اضافه شده مدیریت برخی کالاها همچون پتروشیمی به این قسمت انتقال داده می شود. بعید است تغییرات خاصی در معاونت معدنی در رویکردها ایجاد شود.

    مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت همچنین با اشاره به موضوع صدور مجوز ها بیان کرد: توازنی را که برای زنجیره فولاد و افق 1404 در اختیار داریم  همچنان برقرار است. اگر کسی به دنبال مجوز جدید است باید خوراک را داشته باشد. در غیر این صورت به هیچ عنوان مجوز برای آنها صادر نمی شود.

    اما موضوع دیگری که وزارت صمت به دنبال آن است، بحث رفع محدودیت های گازی برای تولیدکنندگان فولاد بوده تا بتوانند تولید در زمستان را با کمترین چالش پیش ببرند.

    وی همچنین با اشاره به تعامل وزارت صمت و نفت برای رفع محدودیت های گازی برای فولادی ها در زمستان، اظهار کرد: تقسیم بندی هایی درباره سوخت انجام و به وزارت نفت ابلاغ شده تا واحدهای سیمانی و فولادی کمترین آسیب را از این موضوع ببینند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر