مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

هدف ما استفاده حداکثری از پتانسیل‌های خالی شرکت‌های نوردی است

عصر معدن- در اولین همایش فولاد هرمزگان با مشتریان داخلی در راستای توسعه و مشارکت در بازار ، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان همکاری و همفکری و در یک تیم بودن زنجیره فولاد را راز غلبه بر تحریم ها عنوان کرد.;

هدف ما استفاده حداکثری از پتانسیل‌های خالی شرکت‌های نوردی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در اولین همایش فولاد هرمزگان با مشتریان داخلی در راستای توسعه و مشارکت در بازارکه در سالن کنفرانس هتل هرمز بندرعباس برگزار شد با اشاره به تحریم های پیش رو ، بر همکاری و همفکری تیم زنجیره تولید و مصرف فولاد جهت رونق بازار داخل  و غلبه بر تاثیر محدودیت های اعمال شده بین المللی تاکید کرد.
    ارزانی از هدفگذاری این شرکت در سال 97 برای استفاده حداکثری از پتانسیل خالی شرکت های نوردی سخن گفت و افزود: حدود 4.1 میلیون تن ظرفیت خالی در این شرکت ها وجود دارد که نتیجه به کارگیری این ظرفیت، اشتغال و کارآفرینی و تولید ثروت است.

    وی همچنین از آمادگی شرکت فولاد هرمزگان برای عرضه سالیانه بیش از 600000 تن در بورس کالا ، خبر داد و در ادامه با تاکید بر سیاست های حمایتی فولاد هرمزگان از شرکت های تولیدی، از گشایش اعتبار اسنادی بلند مدت، بالابردن حداکثری کیفیت و پشتیبانی فنی مشتریان در شرکت خبر داد و گفت تا جایی که کارخانه دچار مشکل نشود از مشتریان خود حمایت خواهیم کرد .

    مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به مشکلاتی که اخیرا با قیمت گذاری های دولتی در بورس برای تولیدکنندگان فولاد به وجود آمده است گفت: هرکالایی پیش نیازی دارد، با ورود و قیمتگذاری روی آن کالا، و براورده نشدن پیش نیاز ، در زنجیره وقفه ای تولید شده و فاصله ها زیاد می شود، و این فاصله به مصرف کننده تحمیل می شود. کما اینکه در این روزها فاصله بین اسلب و بیلت و بلوم با محصول نهایی خیلی زیاد است و این به هیچ عنوان منطقی نیست .

    وی شرط لازم در مدیریت قیمت گذاری را ، عرضه مستمر مواد اولیه تا محصول نهایی عنوان کرد. و ابراز امیدواری کرد که این روند منطقی شود.
    ارزانی با اشاره به رقابتی بودن قیمت ها عنوان کرد : به مشتریان بسته ای باید ارائه کنیم که نتیجه آن رقابتی باشد.
    وی در ادامه تصریح کرد: روشی که در بورس به صورت عرضه انجام می شود خوب است ولی برای اینکه بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم و سود مستمر ایجاد کنیم باید با نگاهی بزرگتر، به قراردادهای بلند مدت فکر کنیم.

    ارزانی اشاره ای نیز به طرح توسعه داشت و گفت : برای توسعه به 3 میلیون تن با شرکت SMS  آلمان قرارداد بستیم . 250 میلیون یورو فاینانس خارجی داریم که به تازگی ضمانت بانک مرکزی در این رابطه صادر شده، با توجه به تحریم ها تا کنون پالس منفی از طرف خارجی دریافت نکرده ایم اما آمادگی این را داریم حتی اگر تحریم ها برای ما مشکل ایجاد کند، از منابع داخلی توسعه را انجام دهیم.

    پیش از این سخنان، رئیس برنامه ریزی  و تحقیقات و بازاریابی تصویری کلی از قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه صنایع پایین دستی ارائه داد و سپس کلیه واحدها از جمله رئیس فروش داخلی، مدیر توسعه ، مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه، مدیر صنایع و مدیر مالی، هر یک در سخنانی اقدامات صورت گرفته در واحد متبوع خود در جهت افزایش رضایت مشتریان تشریح کردند.

    همچنین معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان از موفقیت های کسب شده در تولید محصول و تشریح اهداف سال 97 در این حوزه پرداخت و مدیر فروش و بازاریابی این شرکت نیزباارائه گزارشی اقدامات صورت گرفته در راستای ارتباط موثر با صنایع نوردکار و شرکت های بازرگانی جهت خرید پایدار در این مدیریت را تشریح کرد.

    وی همچنین راهکارهایی اجرایی در جهت استفاده اثربخش از ظرفیت های خالی صنایع نوردی و توسعه روش های جدید همکاری ها ارائه کرد .
    در بخش دیگری از این همایش نمایندگانی از فولاد اکسین، فولاد کاویان و شرکت بازرگانی التون استیل به عنوان مشتریان شرکت فولاد هرمزگان  به معرفی دستاوردها و همچنین ایراد نقطه نظرات خود در راستای همکاری های بیشتر و بلند مدت با شرکت فولاد هرمزگان پرداختند .
    در این همایش نمایندگانی از 60 شرکت نوردکار و بازرگانی حضور داشتند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر