بهره برداری کامل بخش سولفوره زیرزمینی انگوران در ابتدای سال ۹۸

عصر معدن- مدیر مجتمع سرب و روی انگوران گفت: بخش سولفوره زیرزمینی انگوران در ابتدای سال ۹۸ به طور کامل بهره برداری می شود.;

بهره برداری کامل بخش سولفوره زیرزمینی انگوران در ابتدای سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، امید فلاح با بیان این مطلب اظهار داشت: اکنون مراحل پایانی تجهیز بخش زیرزمینی انگوران انجام می شود که با بهره برداری کامل از آن، سالانه 120 هزار تن ماده معدنی از این بخش تولید خواهد شد.
    وی ادامه داد: با راه اندازی کامل بخش سولفوره زیرمینی، حدود 320 نفر به کار مشغول خواهند شد. مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان اینکه میزان تولید بخش روباز این معدن طی 9 ماهه امسال، 3 درصد رشد یافت، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر، بیش از 835 هزار تن ماده معدنی تولید شد. برنامه تولید برای مدت یاد شده، حدود 810 هزار درنظر گرفته شده بود.
    وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، رکورد جدید تولید ماده معدنی در این مجتمع ثبت شود و همانند سال 93 بیش از یک میلیون تن ماده معدنی سرب و روی استخراج و تحویل واحدهای فرآوری شود. فلاح تصریح کرد: در بخش فروش و ارسال ماده معدنی نیز تا پایان آذر 97 بیش از 567 هزار تن ماده معدنی به شرکت های خریدار خاک طبق سهمیه بندی ارسال شده است.
    وی افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان آذر، همزمان با تجهیز کارگاه، حدود 45 هزار تن ماده معدنی در این بخش استخراج و حدود 38 هزار تن نیز به فروش رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر