مقابله چینی ها با تعرفه‌های ترامپ

عصر معدن- یک مجله حزب کمونیست چینی در روز شنبه گفت: این کشور ممکن است درد ناشی از اصطکاک تجاری با ایالات متحده را تجربه کند. از جمله تاثیر منفی بر پایداری مالی، اما روند رشد پایدار چین تغییر نخواهد کرد.;

مقابله چینی ها با تعرفه‌های ترامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» یک تفسیر در مجله ایدئولوژیک Qiushi هشدار داد که اصطکاک تجاری و اقتصادی بین واشنگتن و پکن می‌تواند "رشد اقتصادی چین و ثبات مالی را تضعیف کند و مواردی همچون تجارت و سرمایه‌گذاری، اشتغال و امرار معاش مردم، به ویژه در صنایعی که در معرض تعرفه‌های گمرکی توسط ایالات‌متحده قرار دارند را مورد تهدید قرار دهد.
    ایالات متحده این اصلاحات را تحریک کرده اما چین می‌تواند تحقیقات و توسعه فناوری‌های هسته ای را ارتقا دهد، ساختار صنعتی خود را بهینه سازی کند، تنوع بازار را ترویج کند و حمایت از تقاضای داخلی را تقویت کند تا "بد به نظر نرسد".
    در این گزارش آمده‌ است مدیریت اقتصاد کلان چین " فضای سیاست کافی " برای مقابله با اثرات منفی دارد و سیاست‌های مالی به طور بالقوه نقش بزرگتری را در توسعه تقاضای داخلی و بازسازی ایفا می‌کنند.
    او گفت: " ایجاد مکانیزم انتقال سیاست پولی و هدایت سرمایه برای سرمایه‌گذاری در اقتصاد واقعی، به ویژه شرکت‌های کوچک، می‌تواند مشکل تامین مالی دشوار یا گران را کاهش داده و توانایی صنعت مالی و اقتصاد واقعی را تقویت کند تا در برابر خطرات ایستادگی کند .
    این گزارش به نقل از Mencius فیلسوف چینی اظهار کرد: " تنها دلیلی وجود دارد که حمایت‌های زیادی را در پی داشته باشد. " در طول زمان، frictions اقتصادی و تجاری چین - ایالات‌متحده قطعا به توسعه در مسیری مطلوب برای چین ادامه خواهند داد ."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر