مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان:

امور مالیاتی اصفهان با بسته های متنوع حمایتی به تولید ذوب آهن کمک می کند

عصر معدن- بهروز مهدلو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان و هیات همراه سوم تیر ماه با حضور در ذوب آهن ضمن دیدار و تبادل نظر با منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت از خط تولید این مجتمع عظیم صنعتی بازدید کردند.;

امور مالیاتی اصفهان با بسته های متنوع حمایتی به تولید ذوب آهن کمک می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار مالیات را متعلق به عموم جامعه و حق الناس دانست و افزود: همه باید به نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی در کشور کمک کنیم.
    مدیر عامل ذوب آهن، فرایند تولید به روش های کوره بلند و کوره قوسی را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به یارانه حامل های انرژی که به روش کوره قوس تعلق می گیرد به ازای هر کیلو تولید 9 هزار ریال بیشتر از روش کوره بلند از این یارانه ها بهره مند هستند درنتیجه انتظار داریم دولت نیز نسبت به ذوب آهن اصفهان نگاه حمایتی متفاوت تری داشته باشد.
    وی وابستگی معادن زغال سنگ کشور به ذوب آهن اصفهان را یادآور شد و تاکید کرد: در سال جدید 20 درصد افزایش تولید را هدف گذاری کردیم که این هدف باعث خواهد شد تولید معادن زغال سنگ کشور نیز 20 درصدی  افرایش یابد.

    یزدی زاده با بیان این که ذوب آهن اصفهان مجموعه ای از کارخانه های تولیدی است که در کنار هم قرار دارندگفت: بخش های بسیار کمی از این مجموعه آلاینده محسوب می شوند و منصفانه نیست در عوارض آلایندگی تمام قسمت های ذوب آهن اصفهان را آلاینده در نظر بگیرند.

    بهروز مهدلو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان نیز در این دیدار تعامل ذوب آهن اصفهان با اداره کل امور مالیاتی استان را مطلوب و سازنده دانست و گفت: خوشبختانه امروزه پرداخت مالیات و دریافت مفاصاحساب مالیاتی برای سازمان و شرکت ها یک افتخار محسوب می شود.
    وی با تشریح مشوق های مالیاتی برای رونق تولید ،افزود: مجموعه امور مالیاتی اصفهان در تلاش است با ارائه بسته های متنوع حمایتی به تولید شرکت های بزرگ به ویژه ذوب آهن اصفهان کمک شود.
    مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان پیشینه ذوب آهن اصفهان در توسعه صنعتی کشور را درخشان توصیف کرد و گفت: احداث بیش از 16 هزار هکتار جنگل دست کاشت توسط ذوب آهن قابل تجلیل است و باید هزینه نگهداری این وسعت فضای سبز در مباحث مرتبط با عوارض آلایندگی لحاظ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر