ثبت رکورد جدید درمیزان تولید و حمل گندله در فولاد سنگان

عصر معدن- مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: تلاشگران شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان توانستند در اردیبهشت ماه علاوه بر کسب رکورد تولید روزانه و ماهیانه ، به رکورد جدیدی در حمل گندله نیز دست یابند.;

ثبت رکورد جدید درمیزان تولید و حمل گندله در فولاد سنگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» سیدمحسن میرمحمدی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان)  در تشریح این خبر گفت: فولادسنگان در اردیبهشت ماه امسال با تولید 319200 تن گندله، موفق به تحقق 115 درصدی برنامه تولید ماهیانه شدند و با دستیابی به تولید روزانه 14530 تن گندله در تاریخ بیستم اردیبهشت همین ماه، رکورد ارزشمند دیگری را نیز ثبت کردند.

    وی ادامه داد:  این در حالی است که رکورد قبلی تولید روزانه این کارخانه در اسفند ماه 1396،  به  میزان13033 تن گندله و تولید ماهیانه آن 300 هزار تن بوده است. همچنین در همین دوره با حمل بیش از  " 318 هزار تن گندله " از مبادی ریلی و جاده ای به مقاصد فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان، نقش موثری در پشتیبانی از مجموعه فولاد مبارکه ایفا شد .
    به گفته مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، این در حالی است که میزان ارسال گندله به گروه فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری 168 هزارتن بوده که با توجه به حجم ارسالی این ماه ( بیش از 318 هزار تنی گندله ) ، رشد 89درصدی حاصل شده است.
    میرمحمدی در پایان ضمن تشکر از کلیه عوامل دست اندرکار در تحقق این رکوردها اظهار امیدواری کرد تا با تامین پایدار کنسانتره کیفی و توسعه ظرفیت های شبکه ریلی و با راه اندازی ایستگاه اختصاصی،  علاوه بر مزیت های اقتصادی، کاهش ترافیک جاده ها و حفظ محیط زیست ، تناژ ارسال محصول به مقاصد مشتریان نیز افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر