ثبت رکورد تولید فولاد برای سومین ماه متوالی در سفیددشت

عصر معدن- رکورد تولید فولاد برای سومین ماه متوالی در کارخانه سفیددشت چهارمحال و بختیاری ثبت شد.;

ثبت رکورد تولید فولاد برای سومین ماه متوالی در سفیددشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، مدیرعملیات، تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت، از عزم مجموعه این شرکت برای دستیابی به تولید با ظرفیت نامی در سال جهش تولید خبر داد.

    جمشید علی بابایی گفت: با تولید 73 هزار و 359 تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم در سومین ماه سال، رکورد تولید این محصول نسبت به اردیبهشت ماه به میزان 826 تن ارتقاء یافت.

    وی با اشاره به روند رو به رشد اجرای پروژههای اساسی و جنبی گفت:با راه اندازی واحد تصفیه اولترا فیلتراسیون، تمامی آب مورد نیاز کارخانه از منبع پساب شهر بروجن تأمین میشود.

    مدیرعملیات، تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت ابرازامیدواری کرد: باگذر از مشکلات پیش رو میتوان همواره شاهد تولید مداوم و ایمن در بزرگترین واحد صنعتی استان شویم.

    گفتنی است که کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرحهای هفتگانه فولاد کشور به شمار میرود. شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر