بهره برداری اختصاصی از معدن حق ذوب آهن است

عصر معدن- محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب آهن در اولین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد کرمان عنوان کرد: با توجه به ذخایر غنی سنگ آهن در کشور، حق ذوب آهن بهره برداری از معدن بصورت اختصاصی است.;

بهره برداری اختصاصی از معدن حق ذوب آهن است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی ادامه داد: باید تدابیری اتخاذ شود تا انسجام و هماهنگی لازم بین واحدهای معدنی با تولیدکنندگان فولاد از جمله ذوب آهن اصفهان به وجود آید و این واحدها به پویایی و ثبات برسند.
    رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توانمندی معادن کرمان گفت: با توجه به شناسایی یک میلیارد تن ذخیره قطعی سنگ آهن در استان کرمان آماده هرگونه همکاری هستیم تا ارتباط بین ذوب آهن اصفهان و معادن استان کرمان را برقرار کنیم که مستلزم دیده شدن منافع دو طرف در این فرآیند است .
    پورابراهیمی ادامه داد: ظرفیت تولید فولاد مرحله عملیاتی و باید مبنای حرکت سایر فعالیت ها شود. در سنگ آهن هر  گام رو به جلو  ارزش افزوده بیشتری را به وجود می آورد و ذوب آهن اصفهان اکنون این ظرفیت را دارد و باید مورد حمایت جدی قرارگیرد.
    رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: باید دست مدیران واحدهای تولیدی که فعالیت امروزشان به مثابه مبارزه در خط اول جبهه است را بوسید .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر