نشست شورای ارتباطات شستا و اصحاب رسانه اصفهان

عصر معدن- نشست مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین ، مسئولین روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیران روابط عمومی سایر شرکت های تابعه دراصفهان با جمعی از اصحاب رسانه این استان برگزار شد .;

نشست شورای ارتباطات شستا و اصحاب رسانه اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در این نشست محسن بیدی مدیر روبط عمومی هلدینگ صدرتامین ، هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی شرکت های صدر تامین در اصفهان و اصحاب رسانه در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها در حوزه های مختلف این هلدینگ ذکر نمود و افزود :  مسئولان شرکت های هلدینگ صدرتامین همواره آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند و مسئولان روابط عمومی این شرکت می بایست با افزایش ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها ، زمینه توسعه این فعالیت ها را فراهم سازند .
    علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اصفهان ، ابراز امیدواری نمود که باکمک رسانه ها بیش از گذشته ، فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در زمینه رونق تولید ، مسئولیت های اجتماعی و... به اطلاع افکار عمومی رسانده شود .
    علی راعی مشاور عالی امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن نیز به اهمیت فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت : تعامل صنعت و رسانه در اصفهان از شرایط خوبی برخوردار است و به ویژه امسال این تعامل در راستای رونق تولید ، بروز و نمود قابل توجهی داشته است .
    اصحاب رسانه حاضر در این جلسه نیز به مواردی همچون ضرورت توسعه ارتباط رسانه و صنعت ، مسائل و مشکلات حال حاضر رسانه ها و چشم انداز پیش رو سخن گفتند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر