روحیه مدیریتی ما مشارکت جویانه و مشارکت پذیرانه است

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه جایگاه منابع انسانی در موفقیت های سازمانی بی بدیل است گفت : توکل بر خدا، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست، اصول سازمانی، طی دوران مسئولیتم در ایمیدرو خواهد بود.;

روحیه مدیریتی ما مشارکت جویانه و مشارکت پذیرانه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور در نشستی با کارشناسان این سازمان افزود: به طور حتم توکل بر خدا در امور سازمانی امری معنوی و ضروری در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است.

    وی افزود: مسئولیت پذیری، تقسیم درست مسئولیت ها و تعهد کارکنان در امور، تحقق اهداف سازمانی را تسهیل خواهد کرد.

    غریب پور با اشاره به شعار مدیریتی دیگر خود، اظهار کرد: انجام درست کار درست، بر تسریع و هدفمند بودن امور با محوریت کارایی بالا و اثربخش دلالت دارد.

    وی با بیان اینکه از تصمیم های کارشناسی شده در دستیابی به اهداف حمایت می کنیم، ادامه داد: پیشنهادهای کارشناسان سازمان در امور مختلف سازمانی مورد توجه ما خواهد بود چراکه بر این باوریم موفقیت سازمانی در گرو انجام کار تیمی با استفاده از ظرفیت های منابع انسانی پویا است.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه با پدیده ها شعارگونه نباید رفتار کرد گفت: روحیه مدیریتی ما مشارکت جویانه و مشارکت پذیرانه است و اعتقاد داریم روح سازمان، منابع انسانی سازمان است.

    وی با اشاره به اینکه بهرمندی از توان همکاران با نشاط، پویا و با انرژی در سازمان، دسترسی به اهداف را تسریع خواهد کرد، افزود: توجه به امر آموزش یکی از اولویت های سازمانی است و در این راستا همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی در دستور کار قرار گرفته است.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ها و اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته، اعلام کرد: اکتشاف، احیا معادن کوچک، تشکیل کنسرسیوم های معدنی، احداث جاده تربت – سنگان و تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در شمار برنامه های سازمان قرار گرفته است.

    غریب پور تاکید کرد: امید است با همت مدیران و کارکنان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و همچنین فعالان این حوزه، برگ زرین دیگری در کارنامه این سازمان رقم زده شود.

    بنا بر این گزارش، در این نشست صمیمانه، کارشناسان ایمیدرو مسایل مختلف درون سازمانی را با رییس هیات عامل در میان گذاشتند. در پایان خداداد غریب پور تاکید کرد تا با استناد به چاچوب های قانونی، پیگیری امور کارکنان را در دستور کار قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر