نوسانات اندک در قیمت‌ سنگ‌آهن های وارداتی به چین

عصر معدن- در هفته منتهی به ۱۹ آوریل بهای سنگ آهن وارداتی علائمی از نوسانات اندک را نشان داد، درحالی که میزان معاملات برای این نهاده تولیدی وارداتی به این کشور بهبود داشته و درحال حاضر در شرایط متعادلی قرار دارد.;

نوسانات اندک در قیمت‌ سنگ‌آهن های وارداتی به چین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از پلنر، پیشنهاد تجار برای سنگ آهن داخلی در تانگشان کاهش داشته اگرچه در استان لیائونینگ قیمت ها ثابت گزارش شده البته سطح معاملات برای سنگ آهن داخلی هم پایین است.
    سنگ آهن 5/ 63 درصد فاین هند با قیمت 5/ 69 دلار/ تن در بندر کینگدائو پیشنهاد شده است. کنسانتره سنگ آهن 66 درصد هم در تانگشان 87 دلار/ تن و همین درجه در بیپیائو 86 دلار /تن همراه با VAT است .

    از زمانی که فولادسازان چینی تولید خود را افزایش دادند تقاضا برای سنگ آهن وارداتی رشد داشته است. در شرایط فعلی موجودی سنگ آهن برخی کارخانه های چینی پایین است و تلاش برای تامین مجدد موجودی را آغاز کرده اند اما برخی دیگر اغلب با موجودی در دسترس خود مشغول کار هستند. اگرچه میزان تقاضا برای سنگ آهن بالا است اما عرضه های وارداتی هم بالا است که همین موضوع مانع افزایش قیمت ها است. پیش بینی شده بهای سنگ آهن وارداتی در هفته های آینده کمی افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر