مدیرعامل فولاد خوزستان برای از بین بردن حباب قیمت محصولات فولادی پیشنهاد داد؛

اصلاح قیمت و افزایش عرضه همزمان شمش فولاد و میلگرد در بورس کالا

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پیشنهاد نمود برای ایجاد آرامش و ثبات منطقی در بازار محصولات نهایی فولادی و از بین بردن گرانی کاذب محصولات نوردی، سازمان بورس کالا با اصلاح قیمت پایه همزمان عرضه شمش فولادی و محصولات نوردی را در دستور کار خود قرار دهد.;

اصلاح قیمت و افزایش عرضه همزمان شمش فولاد و میلگرد در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» علی محمدی گفت: با این تمهید یقینا جهت گیری بازار آهن به نفع مصرف کننده واقعی پیش خواهد رفت و از حضور دلالان که باعث گرانی کاذب و حباب گونه قیمت ها شده اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

    وی تصریح نمود: علاوه بر تداوم عرضه شمش فولاد در بورس کالا، یقینا بایستی عرضه میلگرد به عنوان مهم ترین کالای ساختمانی مورد نیاز مصرف کنندگان نهایی نیز با نظارت کامل در بورس کالا در دستور کار توزیع قرار گیرد، وگرنه صرفا کنترل عرضه شمش در بورس کالا، قیمت کالاهای نهایی موردنیاز مردم را به شکل فعلی درآورده و موجب گرانی کاذب خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد یازده ماهه سال 1398 این شرکت، تولید این واحد صنعتی را 3 میلیون و 394 هزار تن شمش فولاد اعلام نمود.

    محمدی افزود: فولاد خوزستان همپای تولید خود به ضرورت های حفظ محیط زیست اعتقاد داشته و در این جهت حرکت نموده است.

    وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این شرکت با تاکید بر اجرای مسئولیت های اجتماعی تلاش دارد تا اگر تولیدی اتفاق می افتد تاثیر مثبت آن را در ایجاد اشتغال و رفاه ساکنان اطراف شرکت نیز مدنظر داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر