MME در احیای مستقیم صاحب تکنولوژی است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت MME آلمان بیان کرد: اکنون هر ۳پروژه با ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت هستند و مشتریان نیز راضی هستند.;

MME در احیای مستقیم صاحب تکنولوژی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹:۰۰

    مرتضی آقاجانی در گفت و گو با «عصرمعدن» درباره درباره آخرین وضعیت شرکت MME اظهار کرد: اکنون شرکت MME، 5 پروژه اصلی دارد که از این تعداد 4 پروژه «پرد» شامل شادگان، نی‌ریز، میانه و بافت بوده است. فولاد شادگان، میانه و نی‌ریز تکمیل شده و 1.5 سال است که فعالیت می‌کنند. البته باید اشاره شود که بعد از راه اندازی این پروژه ها، هم تجربه ما افزایش پیدا کرده و هم تکنولوژی مورد ارزیابی قرار گرفته است که براساس آن نقاط ضعف و قوت شناسایی شد و اکنون روبه بهبود و بهتر شدن پیش می رود؛ به گونه ای که اکنون هر 3پروژه با ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت هستند و مشتریان نیز راضی هستند.
    وی ادامه داد: از سوی دیگر با تغییر و تحولات قیمتی که در بازار فولاد و آهن اسفنجی رخ داده، جای خرسندی است که واحدهای اسفنجی به درآمدزایی رسیدند و می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و توسعه پیدا کنند.
    آقاجانی افزود: در واقع برای 3واحدی که به آن اشاره شد در زمینه تکنولوژیکی، تجهیزاتی و ... برای بهره‌برداری درازمدت آنها سرمایه و وقت صرف شده تا این فناوری نوپا در این واحدها که ریسک آن را پذیرفتند، قابل استفاده و مثمر ثمر باشد.
    وی تصریح کرد: شرکت MME در زمینه احیای مستقیم صاحب تکنولوژی است و به عنوان یک فناوری ثبت شده در دنیا بوده و آماده است که آن را به جهان عرضه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر