استفاده از پلت فرم جدید برای استخراج از معادن

عصر معدن- شرکای Finboot با Minexx برای تقویت منابع مربوط به استخراج معدن همکاری می کنند.;

استفاده از پلت فرم جدید برای استخراج از معادن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شرکت Blockchain Finboot و راه اندازی فناوری Minexx از همکاری جدید و ایجاد MineSmart ، سکویی با هدف بهبود شفافیت و قابلیت ردیابی مواد معدنی خبر داده اند.
    این معدن برای معدنکارها و به ویژه کارگران معدن اطمینان حاصل می کند که مواد معدنی آنها از طریق کودکان کار یا از مناطقی که درگیری دارند تامین نمی شود، این فناوری بر روی پلت فرم blockchain موجود Finboot ساخته می شود. این شرکت با استفاده از پلت‌فرم SaaS موجود در شرکت MARCO ، که قابلیت blockchain را در اختیار شما قرار می دهد ، به این بستر جدید اجازه می دهد تا تولید مواد معدنی را تأیید کند و اعتبارنامه را امضا کند. همچنین این امکان را فراهم می آورد تا اعتبارنامه های ایمن به سراسر زنجیره ارزش دیجیتال ارسال شود تا اعتماد به این فرآیند برقرار شود.
    نیش کوتچا، رئیس و بنیانگذار Finboot گفت: "ما خوشحالیم که با Minexx همکاری می کنیم و از رسالت آنها برای ایجاد پایداری اخلاقی در زنجیره تأمین معدن صنعت حمایت می کنیم. امکان تأیید اعتبار محصولات و ارتباط آنها با روشی قابل شنیدن ، تغییر ناپذیر و قابل اعتماد ، اصلی ترین قدرت blockchain است و راه حل خلاقانه واسطه ای MARCO ما می تواند این قابلیت ها را به پلت فرم Minexx MineSmart ارائه دهد. "
    این پلتفرم همچنین با ردیابی مواد از معادن به تاسیسات فرآوری می تواند اطمینان حاصل کند که معدنچیان در مقیاس کوچک از قیمت های معقول برای معادن استخراج شده برخوردار می شوند.
    شرکت ها خوشبین هستند که این پلتفرم می تواند مزایایی در سراسر زنجیره تأمین معدن داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر