نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، زمینه‌ساز رشد تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

عصر معدن-نمایـنده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، احداث عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس را امتیازی برای این شهر دانست و افزود: احداث این منطقه به رشد تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کمک کرده است.;

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، زمینه‌ساز رشد تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» احمد مرادی با بیان این مطلب در ادامه افزود: تاسیس و استقرار منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در استان هرمزگان و شهر بندرعباس براساس طرح آمایش سرزمینی انجام شد؛ کما اینکه مشاهده می‌شود این منطقه از پتانسیل‌های ممتازی برخوردار بوده که زمینه‌ساز رونق صنایع شده‌اند.از جمله آنکه صنایع مادری همچون فولاد و آلومینیوم در این منطقه رونق گرفته‌اند.

    وی ادامه داد: بیشترین ظرفیت تولید آلومینیوم کشور در این منطقه مسقر است. 3 مجموعه فولادی بزرگ نیز در این منطقه احداث شده‌اند. صنایع و تولیدکننده‌های دیگری نیز در منطقه ویژه خلیج فارس حضور پیدا کرده‌اند و به تولید مشغول هستند.
    نمایـنده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور این صنایع در شهر بندرعباس مزیت‌هایی را برای این شهر به‌دنبال داشته است. در درجه نخست آنکه به رشد تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی منجر می‌شود. به‌علاوه آنکه در ایجاد یک اشتغال پایدار کمک‌کننده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر