حلقه تمام الماس "جانی آیو"

عصر معدن- جانی آیو مدیر ارشد بخش طراحی شرکت اپل و «مارک نیوسن» در گذشته با همکاری یکدیگر محصولاتی را برای فروش به نفع موسسات خیریه طراحی کرده اند. حال این دو طراح مشهور در آخرین همکاری خود یک حلقه تمام الماس را طراحی کرده اند که حقیقتا باید آن را فراتر از لوکس نامید.;

حلقه تمام الماس "جانی آیو"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایتنا، این حلقه بسیار زیبا قرار است در یک حراجی در روز 5 دسامبر به نفع موسسه خیریه «RED» به فروش برسد.

    احتمال داده شده این حلقه با قیمتی در حدود 150 تا 250 هزار دلار به فروش برسد. جانی آیو که علاقه شدیدی به طراحی های مینیمال دارد و حتی چند وقت پیش جلد یک مجله معروف را به شکل یک صفحه کاملا سفید طراحی کرده بود، باز هم از این سلیقه خود در طراحی این حلقه استفاده کرده و شاسی حلقه را که عموما از فلز ساخته می شود، تماما با الماس طراحی کرده است. این الماس توسط شرکت «diamond Foundry» که بخشی از سهام آن به لئوناردو دی کاپریو تعلق دارد ساخته شده است.

    گفته شده این حلقه الماس توسط دستگاه فوق پیشرفته واتر جت برش خورده و سایز رینگ آن برای افراد کم سن و سال مناسب تر است. بنابراین احتمالا خریدار این حلقه در حراجی باید سن و سال پایینی داشته باشد یا حداقل حلقه را برای فرزندش خریداری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر