آغاز اجرای برنامه فعال سازی و توسعه معادن فلورین و زغال سنگ مازندران

عصر معدن- برنامه فعال سازی و توسعه معادن فلورین و زغال سنگ استان مازندران آغاز شد.;

آغاز اجرای برنامه فعال سازی و توسعه معادن فلورین و زغال سنگ مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، جلسه تخصصی بررسی معادن فلورین و زغال سنگ استان مازندران با حضور مسئولان صنعت و معدن استان، کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، تشکل ها و فعالان معدنی، در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد.

    در این جلسه، مقرر شد ساختار فرآیند فعال سازی و توسعه معادن فلورین، در قالب کنسرسیوم با هدف تمرکز بر اکتشاف تکمیلی و احداث واحد فرآوری در منطقه، طی تفاهم نامه ای مشخص، منعقد و برنامه ریزی شود.

    همچنین در این جلسه، خرید تضمینی زغال سنگ برای تکمیل ظرفیت کارخانه زغال شویی و نیز برنامه ریزی برای احصا و توسعه ایمنی معادن زغال سنگ با محوریت شرکت معادن زغال سنگ البرز مرکزی، از جمله مسائل مطرح شده برای تصمیم گیری بود.

    در جلسه مذکور، مسئولان بخش صنعت و معدن استان مازندران از جمله رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، خانه معدن و سازمان نظام مهندسی معدن و نیز مدیر کل منطقه ای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی این استان، عضو هیات مدیره انجمن زغال سنگ ایران و فلورین، معاون فنی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی و نماینده طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس و هیات همراه حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر