در همایش راهبردی عنوان شد :

عزم جدی ذوب آهن اصفهان برای ارتقای صادرات در سال جاری

عصر معدن- مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : ذوب آهن اصفهان از زمان بهره برداری تاکنون بالغ بر ۷۰ میلیون تن تولید داشته است.صادرات ما نیز در این مدت بیش از ۸ میلیون تن بوده که عمده آن در سال های اخیر بوده است.;

عزم جدی ذوب آهن اصفهان برای ارتقای صادرات در سال جاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده با بیان این مطلب در ادامه با اشاره به میزان تولید و صادرات در شرایط فعلی افزود : در سال گذشته میزان 50 درصد از تولید شرکت صادر شده است و در هشت ماهه امسال نیز میزان 662 هزار تن صادرات داشتیم که امید است، در سال جاری با وجود مشکلات و تحریم ها، از مرز یک میلیون تن صادرات عبور نماییم.

    ذوب آهن اصفهان و مسئولیت اجتماعی

    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : در زمینه نیروی انسانی نیز هم اکنون میزبان 14 هزار نفر از کارکنان در داخل شرکت هستیم و همچنین تعداد 17 هزار نفر نیز در بخش معادن کشور به صورت غیر مستقسم با این شرکت در ارتباط هستند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان بزرگترین جنگل دست کاشت کشور را به مساحت 16 هزار و 500 هکتار دارا است ، بیان کرد : ذات صنایع در همه جای جهان با آلایندگی همراه است اما نکته مهم کنترل و کاهش این فرایند است. در زمینه زیست محیطی این شرکت اقدامات گسترده ای را انجام داده و پروژه های مهمی را نیز در دست اقدام دارد.

     یزدی زاده گفت : بیمارستان شهید مطهری شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و مجهز ترین مراکز پزشکی استان ، علاوه بر خدمت رسانی به پرسنل در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سطح استان نیز خدمات رسانی می کند.

    وی فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن را از جمله سایر اقدامات شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی برشمرد و اظهار کرد : این باشگاه در رشته های ورزشی مختلف فعالیت های بسیار خوبی داشته و امید است در آینده شاهد نتایج بهتر از این مجموعه باشیم. دو رشته هندبال و بسکتبال نیز اخیراً اضافه شده است که نتایج خوبی را در مجموعه تیم های استان و کشور دریافت کردند.

     یزدی زاده بیان کرد : امسال با چالش بحران آب مواجه بودیم که مشکلاتی را برای تولید ایجاد کرده بود اما برنامه ریزی صورت گرفته بحث تامین پایدار آب برقرار شد.

    وی در خصوص وضعیت فروش محصولات تولیدی شرکت گفت : امسال در مقایسه با سال گذشته ، 164 درصد رشد داشتیم که دلایل آن عبارتند از افزایش قیمت های جهانی، کاهش هزینه ها و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا که مجموع آنها ارزش آفرینی مناسبی را در شش ماه نخست امسال برای شرکت رقم زده است.

    مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به اینکه برای ارتقاء تولید نیازمند ورود مواد اولیه به شرکت هستم گفت : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین مواد اولیه ، وضعیت معیشت پرسنل نیز بهبود می یابد.

    وی افزود : شرکت با توجه به رویکردی که در آن قرار گرفته است و رسیدن به ظرفیت چهار میلیون تن تولید،  نقشه راه شرکت تدوین شده است و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار می گیرد.

     یزدی زاده گفت : عزت و کرامت انسانی در شرکت بسیار مهم است و تلاش داریم این مهم به نحو مطلوب در این مجموعه بزرگ صنعتی حاکم شود.

    وی با اشاره به نقش ذوب آهن در دوران دفاع مقدس یادآور شد : ذوب آهن اصفهان تعداد 286  شهید را تقدیم اسلام کرده و تعداد 1446 جانباز و حدود 14 هزار نفر ایثارگر دارد . از بابت این برکات ، امروز این شرکت توانسته است با وجود تمام ناملایمات و سختی ها ، شرایط خوبی را در پیش بگیرد و محصولاتی را تولید کند که ریل ملی یکی از افتخارات آن به شمار می رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر