جهانگیری:

اقدام فولادمبارکه در کاهش مصرف آب ستودنی است

عصر معدن- معاون اول رئیس‌جمهور در آیین افتتاح طرح توسعه مجتمع سبا در گروه فولاد مبارکه ، از استان اصفهان به عنوان کانون اصلی پیشرفت کشور در ادوار مختلف نام برد و گفت: هم اکنون استان اصفهان شاهد استقرار صنایع بزرگ فولادی، معدنی، فلزی، پتروشیمی، پالایشگاه، صنایع کوچک و بزرگ در اصفهان هستیم.;

اقدام فولادمبارکه در کاهش مصرف آب ستودنی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، اسحاق جهانگیری استان اصفهان را مهم‌ترین استان صنعتی کشور دانست و گفت: هم اکنون در یک مقطع ویژه تاریخی قرار داریم. زیرا ما با آمریکایی ها و  غربی ها اختلاف نظر داشتیم و به گفت و گو پرداختیم و به نتیجه رسیدیم اما اکنون آنها به موارد توافق شده، پایبند نیستند.

    وی افزود: آن زمان که با 6 قدرت بزرگ گفتگو کردیم، بر تمام تعهدات خود پایبند بودیم اما اکنون مقصد آمریکا نظام است. تحریم ها اگرچه تهدیدهایی برای داخل کشور دارد، اما این شرایط بازهم فرصت هایی برای کشور ایجاد می کند و با در نظر گرفتن توانمندی‌ها، می‌توانیم به خودکفایی برسیم.

    به گفته جهانگیری، راهکار مقابله با تحریم، کار جهادی، تولید با کیفیت و قیمت مناسب و جلوگیری از واردات کالاهایی است که در داخل تولید می شوند.
    معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: به زودی افرادی که در شرایط بحران و تحریم، جیب مردم را خالی کردند را ادب می کنیم.

    معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: کاهش 75 درصدی برداشت آب در فولاد مبارکه کار بسیار ستودنی است و من از تمام اقدامات و فعالیت های شرکت فولاد مبارکه بویژه مدیریت شرکت یعنی دکتر سبحانی تشکر می‌کنم.

    وی با درخواست از مردم، کشاورزان و صاحبان صنایع جهت صرفه جویی در مصرف آب گفت: اگر در بخش شرب، صنعت و کشاورزی که بیشترین مصرف آب را دارد، 10درصد صرفه جویی شود، کشور معضل آب را نخواهد داشت و دشت های کشور برای کشاورزی حاصلخیز خواهد بود.
    جهانگیری در ادامه با تقدیر از مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در شناسایی فرصت ها و افزایش تولید و بهره وری گفت: شما کارکنان فولاد مبارکه به معنای واقعی، مفهوم توسعه و پیشرفت را بخوبی نشان دادید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر