بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد کاهش هزینه های تولید در فولاد آذربایجان

عصر معدن- مدیر عامل فولاد آذربایجان اعلام کرد:‌ کاهش هزینه و ارتقا بهره وری کل عوامل تولید، افزایش راندمان، اجرای بهینه سازی مصرف آب و انرژی و افزایش بهره وری نیروی انسانی، محور برنامه های فولاد آذربایجان در اجرای برنامه های مدل بهره وری است.;

بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد کاهش هزینه های تولید در فولاد آذربایجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، محمدجعفر عظمایی که به مناسبت روز صنعت و معدن سخن می گفت، به اقدامات این شرکت در بهره وری اشاره کرد و افزود: استقرار چرخه ی مدیریت بهره وری به عنوان یک ابزار مدیریتی قدرتمند در جهت نهادینه شدن فرهنگ بهره وری همواره یکی از دغدغه های مدیران ارشد شرکت بوده است.

    وی تاکید کرد: توجه به بهره وری و نقش آن در توسعه سازمانی، همواره در شمار اهداف استراتژیک شرکت فولاد آذربایجان قرار داشته است.

    عظمایی در تشریح اقدامات و دستاوردهای فولاد آذربایجان فرایند جایزه مدل بهره وری گفت: این مجموعه محاسبه شاخص های عمومی و اختصاصی بهره وری در این شرکت و مقایسه آن با شرکت های برتر کشوری و همچنین ارایه راهکار در جهت افزایش بهره وری را مورد توجه قرار داده است.

    مدیر عامل فولاد آذربایجان در خصوص دیگر اقدامات فولاد آذربایجان عنوان کرد: بازسازی و اصلاح واترسیل های زیر کوره، بازنگری نظام طرح طبقه بندی مشاغل و بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند بخشی از فعالیت های این شرکت طی سال های گذشته بوده است.

    وی بازبینی و اصلاح ساختار سازمانی را از دیگر اقدامات این مجموعه خواند و افزود: ارتقای عملکرد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و بهبود فرآیندها و همچنین به روز رسانی سیستم مطابق با استانداردهای روز را می توان از جمله برنامه های شرکت نام برد.

    عظمایی همچنین بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند را از دیگر رویکردهای فولاد آذربایجان در ارتقاء بهره وری نام برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر