تولیدکنندگان امریکایی:

تعطیلی دولت "درد" را بیشتر می‌کند

عصر معدن- تعطیل شدن دولت مشکلات شرکت های آمریکایی که تعرفه های خود را برای فولاد و آلومینیوم پرداخت می‌کنند را افزایش داده است.;

تعطیلی دولت "درد" را بیشتر می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرمعدن»، Mid-Continent Steel and Wire warned ، در ماه اکتبر هشدار داد که تعرفه‌های ترامپ برای فولاد و آلومینیوم آنها را مجبور می‌کند تا کارگران را تعدیل کنند.
    Chris Pratt، مدیرکل شرکت، هم اکنون می‌گوید تعطیلی جزئی دولت باعث ایجاد درد بیشتر می‌شود.
    او در یک مصاحبه تلفنی گفت: با اداره بازرگانی ایالات‌متحده تماس داشته و گفته است نمی‌تواند در مورد معافیت تعرفه‌ای که آنها به دنبال آن هستند، پاسخ دهد.
    Mid Continent"" متعلق به شرکت فولاد مکزیکی Deacero، حدود 75درصد مواد خام خود را از مکزیک وارد و مابقی آن را از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌کند.
    Pratt گفت: " ما هیچ پاسخی در مورد درخواست های 24 گانه که از طرف Mid-Continent  ارائه دادیم، دریافت نکردیم، بنابراین همچنان هم تعرفه را پرداخت می کنیم، هنوز در تلاش برای حفظ سفارشات هستیم، زیرا قیمت ما رقابتی با واردات ما نیست."
    وی گفت: " ما هیچ نشانه‌ای از اینکه آیا ما در حال نزدیک شدن به این موارد استثنا هستیم یا خیر، دریافت نکرده ایم و اکنون این امر به تعویق افتاده‌است."
    در ماه اکتبر، Pratt به خبرنگاران گفت که در تماس با شرکت Nucor، بزرگترین تولیدکننده فولاد آمریکا است وگفت آنها تنها می‌توانند 10 درصد از نیازهای ماهیانه این شرکت را تامین کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر