یک دیدگاه معدنی

چرا ترامپ می‌خواهد گرینلند را بخرد؟

عصر معدن- اخیرا گزارش شده‌است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، می‌خواهد گرینلند را بخرد، اما در واقع چه چیزی می‌تواند او را به پول برساند؟ Umar Ali نگاهی به منابع معدنی (گرینلند)انداخت، که آنها از چه ارزش معدنی برخوردارند و چرا ایالات‌متحده می‌تواند آن‌ها را بخواهد.;

چرا ترامپ می‌خواهد گرینلند را بخرد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گرینلند در حال حاضر تنها یک پروژه بزرگ معدنکاری دارد که پروژه عناصر نادر Kvanefjeld  است که در سال 2007 راه اندازی شد.
    این پروژه در مجتمع Ilimaussaq در جنوب غربی گرینلند واقع شده است و اندازه آن تقریباً 8 کیلومتر در 15 کیلومتر است و توسط شرکت استرالیایی گرینلند ماینرالز ساخته شده است.
    گمان می‌رود پروژه Kvanefjeld یکی از بزرگترین منابع توسعه‌نیافته عناصر خاکی نایاب باشد که در آن منابع سازگار با JORC سال 2012 به میزان یک میلیارد تن در عرض سه منطقه در مجتمع Ilimaussaq، Kvanefjeld، Sørensen و منطقه 3 قرار دارند.
    ادعا می شود که این منطقه ششمین ذخایر اورانیوم در جهان و دومین ذخایر اکسیدهای خاکی کمیاب با 11.1 میلیون تن اکسید خاکی کمیاب و 593 میلیون پوند اورانیوم است. این مجموعه همچنین میزبان یک نوع صخره نادر است که با نام لوژاویت شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر