مبل‌هایی از جنس طلا و فولاد

عصر معدن-یکی از نمادهای زیبایی در منازل، نوع دکوارسیون و وسایلی است که مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان آن هم از نوع راحتی یکی از همین نمادهاست.;

مبل‌هایی از جنس طلا و فولاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از سایت "خورگر"، در واقع مبل راحتی به دلیل ابعاد قابل توجه خود فضای زیادی از دکوراسیون اتاق نشیمن را به خود اختصاص می‌دهد و توجه زیادی را نیز به خود جلب می‌کند؛ پس نباید تعجب کرد که چرا میزان قابل قبولی از درآمدها صرف طراحی دکور منزل و ساخت مبلمان ها می شود. این در حالی است که برای برخی از مبلمان ها به دلیل استفاده از مواد بسیار ارزشمند که در حالت عادی بر خریدشان باید به میزان قابل توجهی پول هزینه شود در ساخت مبلمان استفاده می شود. طلا، فولاد، سنگ گدازه آتشفشانی، آلومینیوم و فایبرگلاس برخی نیز درساخت مبلمان استفاده شود. این مبل‌ها که گاه قیمت آنها به چند میلیون دلار می‌رسد معمولاً به تعداد زیادی تولید نمی‌شوند. در  ادامه با تعدادی از این نوع مبلمان های لوکس و خاص آشنا می شوید:

    مبل راحتی  با قیمت 3.7 میلیون دلار

    مبل راحتیLockheed Lounge با قیمت7/3 میلیون دلار توسط یک طراح استرالیایی به نام مارک نیوسان (Marc Newson) ساخته شده و به عنوان گران‌ترین مبل راحتی جهان شناخته می‌شود. در براس ساخت این مبل از آلومینیوم و فایبرگلاس استفاده شده . این مبل آخرین بار در یک حراجی در سال 2015 به قیمت 3.7 میلیون دلار فروخته شد.

     

     

    مبل راحتی با قیمت 185 هزار دلار

    جالب است بدانید که یکی از این مبل های خاص از سوی کمپانی پژو بعد از رونمایی از خودروی فیبرکربنی  ساخته شده است. مبل Onyx از فیبر کربن لاکدار و سنگ گدازه آتشفشانی Volvic ساخته شده و طول آن حدود 3 متر است.

    مبل راحتی با قیمت 184 هزار دلار

    مبل راحتی الماس در کمپانی طراحی مبلمان فرانسوی Plume Blanche به تعداد محدود طراحی و ساخته شده است. این مبل از روکش چرمی وماهون ساخته شده و تنها 50 نسخه از آن تولید شده است.

    مبل راحتی با قیمت 73 هزار دلار
    مبل راحتی مایکل جکسون، 9 نفره است و از چوب solid و پارچه مخمل ساخته شده و در بدنه آن طلای 24 عیار استفاده شده است. طراحی این مبل توسط Giovanni Maria Malerba صورت گرفته و ساخت آن نیز بر عهده کمپانی ایتالیایی Colombostile بوده است.

    مبل راحتی با قیمت 21 هزار دلار

    مبل راحتی Kennedee شامل یک کاناپه و یک اتومن بوده و در سال 2006 توسط کمپانی    Poltrona Frau  ساخته شده است. این محصول ظریف و زیبا با پایه‌های فلزی و چرم دست‌دوز خود توسط طراح مبلمان مشهور، ژان ماری ماسود (Jean-Marie Massaud) طراحی شده و نزدیک به 21 هزار دلار قیمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر