سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود

عصر معدن- نابسامانی بازار فولاد موجب شد، کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد را تدوین کند تا براساس آن عرضه تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا انجام گیرد.;

تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از سنا، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع و معادن، گفت: رسیدگی به این طرح به این صورت بوده که پس از تصویب کلیات این طرح در صحن علنی، جزئیات آن به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اظهار نظر درباره این طرح شد.

    نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح در هفته آینده و پس از دریافت نظرات وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین تکلیف می‌شود.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: تولید کنونی فولاد در کشور حدود 30 میلیون تُن و مصرف داخلی 15 میلیون تُن است، اما از آنجا که در دولت قبل تنها 20 درصد از تولید داخل در بورس عرضه می‌شد، قیمت این محصول در بازار افزایش یافت.

    عباسپور تصریح کرد: نابسامانی بازار فولاد موجب شد، کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد را تدوین کند تا براساس آن عرضه تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا انجام گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر