نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

تبانی در کار نیست

عصر معدن- نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان مبارکه، صنایع عظیمی جای گرفته که موضوع آلایندگی این صنایع را نیز بررسی کرده ایم و در حال حاضر شفاف سازی های لازم صورت گرفته و با همکاری واحدهای صنعتی و سازمان حفاظت محیط زیست، بخش قابل توجهی از صنایع در حال رصد هستیم.;

تبانی در کار نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن »، زهرا سعیدی گفت: در بازه ای از زمان، بخشی از صنایع در فهرست آلاینده ها قرارگرفتند، اما با پیگیری هایی که انجام شده این صنایع ، یا در رفع آلایندگی کوشا بودند و یا اینکه عوارض قانونی را پرداخت کرده اند.

    به گفته وی، زمانی شرکت فولادمبارکه در فهرست صنایع آلاینده نبوده ولی وجوه قانونی را واریز کرده که این ارقام توزیعی به حساب شهرداری های شهرستان واریز شده که مربوط به دوره قبلی نمایندگی همکاران بوده. در صورتی که این مبالغ نمی بایست به حساب شهرداری ها واریز می شد. همین مبلغ که حجم بالایی هم داشت باعث شد تا شهرداری ها به سمت پروژه های شهری بروند.

    وی افزود: در سال های گذشته که این شرکت در فهرست آلاینده ها قرار گرفت، مبالغ قانونی که باید  واریز میشد، با مبلغ واریزی اضافی تهاتر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر