مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد:

تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال

عصر معدن- علیرغم اینکه در سال ۱۳۹۸ گروه فولاد مبارکه همانند سایر فولادسازان کشور با مشکلات تحریم و عدم تخصیص سنگ آهن کافی مواجه بود، اما مدیریت و کارکنان تمامی شرکتهای زیرمجموعه و نواحی داخلی شرکت با تلاش همه جانبه و قابل تقدیر خود توانستند بر راهبرد «رونق تولید» جامۀ عمل بپوشانند و با عزمی استوارتر، در نخستین روزهای سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام گذاری شده است، در بسیاری از بخش ها به موفقیت های جدیدی دست یابند.;

تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مهندس عظیمیان، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، ضمن قدردانی از زحمات همۀ مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکه در تحقق اهداف سال 98 و با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نتیجۀ همۀ تلاشها در سال قبل رشد تولید در بسیاری از بخشها نسبت به مدت مشابه سال 1397 بود، تاجایی که در سال 98 حمل محصول به مقصد مشتریان با تحقق 106 درصد برنامۀ سالانه  و 11 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از 7 میلیون و 491هزار تن فراتر رفت. این در حالی است که تأمین به موقع مواد اولیه و سنگ آهن فولاد مبارکه میتوانست در تحقق هرچه بیشتر اهداف مؤثر باشد.

    مهندس عظیمیان با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه همواره به مسئولیتهای اجتماعی خود متعهد و در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزۀ مسئولیتهای اجتماعی نیز گروه فولاد مبارکه در اقصی نقاط کشور در هر شرایطی یار و مددکار هم میهنان بوده است. در این خصوص می توان به یاری رسانی به هموطنان سیلزدۀ غرب و شرق کشور در ابتدا و انتهای سال گذشته و پشتیبانی از شبکۀ بهداشت و درمان کشور در تأمین اقلام و تجهیزات موردنیاز مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.
    وی تحقق حداکثری راهبرد مقام معظم رهبری و جهش تولید را از اصلیترین اهداف فولاد مبارکه در سال جاری دانست و گفت: تأمین حداکثری نیاز کشور به انواع محصولات تخت فولادی خاص که عمدتا وارداتی هستند، با تکمیل طرح شهید خرازی و احداث خط نورد گرم 2 که به نام شهید سلیمانی مزین شده است، محقق خواهد شد.
    وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: به یقین تأمین سنگ آهن موردنیاز فولاد مبارکه و حمایت بیشتر از اجرای طرح نورد گرم 2 در سال 99 در تحقق راهبرد جهش تولید نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر