پیام قدردانی رئیس هیات عامل ایمیدرو

عصر معدن- خداداد غریب پور رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو در پی پیام های تبریک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه ها، فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، ‌تشکل ها و ... پیامی منتشر کرد.;

پیام قدردانی رئیس هیات عامل ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو،در پیام وی چنین آمده است:

    به نام پروردگار بزرگ که هر چه داریم گوشه‌ای از الطاف بیکران اوست. بدینوسیله لازم می دانم مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمام سروران گرامی که با ارسال گل و پیام های تبریک، بنده را مورد لطف قرار داده اند ابراز دارم.

    ایفای نقش محوری در توسعه معدن و صنایع معدنی به عنوان پایه ای برای رشد صنعتی و اقتصادی کشورمان، ماموریتی است بزرگ که خود را مصمم به تحقق آن می دانیم. در این راستا، همراهی و همدلی همه مدیران، همکاران،‌ روسای تشکل های بخش خصوصی و ‌دستگاه های دولتی و حاکمیتی را نیرو بخش این مجموعه عظیم دانسته و تمام کوشش و تلاش خود را در سایه توکل بر خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و کار درست به کار خواهیم بست تا به جایگاه والایی که شایسته این سازمان بزرگ است دست یابیم.

    امید است با تلاش خانواده بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور، همکارانم در سازمان و طرح های تابعه و همچنین اصحاب رسانه های جمعی و گروهی، شاهد پیشرفت این حوزه و اثرگذاری آن در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر