بازنشستگان فولاد دغدغه‌ای برای حقوق ۲ماه آخر سال نداشته باشند

عصر معدن- مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در تداوم سفرهای استانی خود به استان سمنان و شهرستان شاهرود سفر و در نشستی صمیمانه با بازنشستگان و نمایندگان کانون های بازنشستگی حضور پیدا کرد.;

بازنشستگان فولاد دغدغه‌ای برای حقوق ۲ماه آخر سال نداشته باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محمد جواد عسکری در این نشست اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که هویت صندوق بازنشستگی فولاد را به آن بازگردانیم.
    عسکری تصریح کرد: از روز اول بنای خود را بر این گذاشتیم که دروغ نگوییم و بدون هیچ منتی به بازنشستگان  فولاد خدمت کنیم.

    وی در خصوص دغدغه حقوق 2ماه آخر سال بازنشستگان فولاد اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مقام عالی وزارت، کمیسیون های مختلف مجلس و صندوق بازنشستگی فولاد با دستوری که رئیس جمهور  به سازمان برنامه و بودجه داد اعتبار لازم برای حقوق دو ماه آخر امسال تخصیص یافت. بنابراین بازنشستگان عزیز ما نباید درباره حقوق دو ماه پایانی و عیدی خود دغدغه خاطری داشته باشند.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خطاب به بازنشستگان گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید وحدت خود را حفظ کنیم. خوشبختانه با برنامه ریزی درست و اصلاح ساختاری که انجام دادیم توانستیم صندوق را برای هفتاد سال دیگر زنده نگه داریم.

    عسکری عنوان کرد: در خصوص وام بازنشستگان نیز دستور دادم تا 600 میلیون تومان به منابع پرداخت وام اضافه شود تا بازنشستگان بیشتری بتوانند وام بدون سود و ضمانت را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر