کتابچه عملکرد ایمیدرو در "نقشه راه معدن و صنایع معدنی" منتشر شد

عصر معدن- کتابچه الکترونیکی عملکرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نقشه راه معدن و صنایع معدنی ایران با عنوان "نقشه راه؛ نسخه توسعه" منتشر شد.;

کتابچه عملکرد ایمیدرو در "نقشه راه معدن و صنایع معدنی" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، کتابچه فوق در سه بخش و 38 صفحه و با محوریت عملکرد ایمیدرو در نقشه راه معدن و صنایع معدنی و همچنین عملکرد سال 98 این سازمان تهیه شده است.

    سخنان رییس جمهور و و وزیر صنعت، معدن و تجارت و یادداشتی از خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو با عنوان "نقشه راه؛ سندی با بالاترین اولویت"بخش آغازین این کتابچه را به خود اختصاص داده است.

    در صفحه هشت کتابچه، گزارشی در خصوص عملکرد ایمیدرو در نقشه راه آمده است. در این بخش درصد تحقق اهداف ایمیدرو ذیل نقشه راه تا پایان آذرماه امسال اشاره شده است.

    در ادامه ضمن معرفی 72 سیاست نقشه راه معدن و صنایع معدنی، وظایف ایمیدرو در سیاست هایی که این سازمان مسوولیت اجرا، پیگیری و همکاری دارد، برجسته شده است.

    در صفحه 29 کتابچه الکترونیکی "نقشه راه؛ نسخه توسعه" مطلبی با عنوان " عملکرد ایمیدرو در سال 98" آمده است که به بیان عملکرد این سازمان در بخش های احیای معادن کوچک، بهبود مدیریت سود بنگاه های بزرگ به منظور توسعه، برنامه افتتاح طرح ها، اکتشاف، آموزش و پژوهش، HSEE پرداخته است.

    این گزارش می افزاید، کتابچه فوق توسط روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی طی زمستان سال جاری تهیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر