آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین المللی فولاد و صنایع معدنی در تهران

عصر معدن- بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر معدنی مس، آلومینیوم، روی و صنایع و تجهیزات وابسته با عنوان «ایران متافو» که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه غرب آسیا محسوب می‌شود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.;

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین المللی فولاد و صنایع معدنی در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش­ پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از صداوسیما، رئیس ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی با بیان این که امسال تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه 30 درصد نسبت به پارسال­ افزایش یافته است، گفت: گروه‌های اصلی این نمایشگاه آهن و فولاد هستند که به صورت گسترده حضور دارند و حضور آن‌ها مانند سال‌های گذشته چشم‌گیر است. در حوزه‌های فلزات غیرآهنی و آلومینیوم حضور فعال داشته و تولیدکنندگان مواد اولیه و دیرگداز‌ها و نسوز‌ها نیز امسال به شکل گسترده‌ای حضور یافته‌اند و دیگر گروه مهم و گسترده در حوزه ریخته‌گری است.

    عبدالکریم جلالی افزود:­ بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و­ با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه برپا شده است.

    وی گفت:­ به دلیل­ فضای محدود این نمایشگاه حدود 400 شرکت که در لیست رزو بودن امکان حضور در نمایشگاه را پیدا نکردند و خیلی از شرکت‌های حاضر هم در حداقل فضا و غرفه‌ها کوچک قرار گرفتند.

    در این نمایشگاه 800 شرکت داخلی و نمایندگانی از 21 کشور خارجی از ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، کره جنوبی، جمهوری چک، تایوان، امارات، اسلوانی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، ژاپن، سوئد، هنگ گنگ، سوئیس، چین، هند و روسیه حضور و مشارکت دارند.

    بیستمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد و صنایع معدنین "ایران متافو" از امروز تا 6 آذرماه هر روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر