مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد:

انجام تمامی پروژه های تحقیقاتی ایمپاسکو توسط دانشگاه ها

عصر معدن- تمامی پروژه های تحقیقاتی سال ۹۷ ایمپاسکو توسط دانشگاه ها انجام می شود و در کل در حدود ۹۰ درصد از پروژه های تحقیقاتی انجام شده در شرکت با همکاری دانشگاه ها بوده است.;

انجام تمامی پروژه های تحقیقاتی ایمپاسکو توسط دانشگاه ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمپاسکو، وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب گفت: با همکاری دانشگاه کاشان موفق به ساخت کلکتور مورد استفاده در مجتمع پتاس خور و بیابانک شده ایم که در زمان های تحریم برای تهیه آن از خارج از کشور با مشکل مواجه نشویم.

    جعفری خاطر نشان کرد: در زمینه بهینه سازی آتشباری همکاری های مناسبی با دانشگاه آزاد شروع کرده ایم که نتایج اولیه بسیار امیدوار کننده بوده است.

    مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: در بخش حمایت از پایان نامه های دانشجویی فعالیت های مناسبی در شرکت صورت گرفته و دستوالعمل مربوط به نحوه انجام و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در کمیته پژوهش شرکت مصوب شده است.

    جعفری در مورد هزینه های آنالیز در پایان نامه ها که اغلب دانشجویان در این خصوص با مشکل مواجه هستند گفت: با تصویب در کمیته پژوهش ایمپاسکو، با معرفی دانشجویان به مرکز تحقیقات فرآوری کرج تا سقف مشخص در خصوص هزینه های آنالیزها، از دانشجویان حمایت می شود.

    وی در زمینه حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مورد مواد معدنی که دانشجویان به آن ها نیاز داشته اند افزود: به طور مثال در پی درخواست دانشگاه گیلان در مورد نیاز به سنگ آهن با عیار های متفاوت مربوط به معدن چاه گز با هماهنگی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به مقدار نیاز با هزینه شرکت موارد درخواستی به دانشگاه ارسال شد.

    جعفری در ادامه افزود: تفاهم نامه های مربوط به فعالیت های تحقیقاتی آماده مبادله با دانشگاه ها می باشد و فعالیت های مربوط به پروژه های مشترک پژوهشی، حمایت از پایان نامه های دانشجویی، کارآموزی دانشجویان، بازدیدهای دانشجویی و ... در این تفاهم نامه ها پیش بینی شده است.

    مدیرعامل ایمپاسکو خاطر نشان کرد: در مورد عناصر مهم مانند آنتیموان نیز همکاری های مناسبی با دانشگاه ها در زمینه های پر عیار سازی و فرآوری آنتیموان شروع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر