مدیرکل صمت جنوب کرمان مطرح کرد:

تامین زیرساخت‌های معادن و صنایع معدنی، در افزایش تولید داخل و اشتغال‌زایی موثر است

عصر معدن- مدیرکل صمت جنوب کرمان اعلام کرد که با تامین زیرساخت‌های معادن و صنایع معدنی این منطقه، ضمن افزایش تولید داخل، در رابطه با اشتغال‌زایی گام‌های بلندی برداشته می‌شود.;

تامین زیرساخت‌های معادن و صنایع معدنی، در افزایش تولید داخل و اشتغال‌زایی موثر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، «مسلم مروجی‌فرد» مدیرکل صمت جنوب کرمان در حاشیه بازدید کارشناسان شرکت ایمیدرو از جاده و معادن سنگ ساختمانی موردان، گفت: به‌دنبال رایزنی و توافق انجام شده با مدیرعامل ایمیدرو، کارشناسان این شرکت برای انجام مقدمات آغاز عملیات اجرایی به جنوب کرمان سفر کرده‌اند.

    وی در ادامه افزود: تامین زیرساخت‌های معادن سنگ ساختمانی موردان در شهرستان فاریاب نظیر جاده دسترسی، از جمله اقداماتی است که باید توسط ایمیدرو عملی شود.

    مدیرکل صمت جنوب کرمان اضافه کرد: در این سفر کارشناسان شرکت ایمیدرو از وضعیت جاده دسترسی به معادن کرومیت بدکوئیه منوجان و خط انتقال برق به کارخانه و معدن مس رمشک شهرستان قلعه گنج نیز بازدید خواهند کرد.

    اجرای خط انتقال برق به معدن و کارخانه مس رمشک توسط ایمیدرو

    وی در ادامه از اجرای خط انتقال برق به معدن کارخانه مس رمشک در شهرستان قلعه گنج خبر داد و یادآور شد: این خط انتقال به طول حدود 45 کیلومتر از پست برق کتیج و توسط شرکت ایمیدرو انجام خواهد شد.

    مروجی‌فرد با اشاره به نیاز کشور به اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: با تأمین زیرساخت‌های معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان، ضمن افزایش تولید داخل، در رابطه با اشتغال‌زایی گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

    احداث جاده دسترسی به معادن کرومیت بجگوییه منوجان

    وی در ادامه از احداث جاده دسترسی به معادن کرومیت بجگوییه منوجان توسط شرکت ایمیدرو، خبر داد و در خصوص بازدید دو روزه کارشناسان شرکت ایمیدرو از وضعیت برخی معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی هدفمند و از طرق مختلف در حال ایجاد زیرساخت‌های معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان هستیم تا با ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان، تولید داخل را نیز افزایش دهیم.

    مدیرکل صمت جنوب کرمان ادامه داد: با رایزنی‌های متعدد صورت گرفته با مدیرعامل شرکت ایمیدرو، مقرر شد زیرساخت‌های لازم برای تعدادی از معادن و صنایع معدنی در جنوب کرمان توسط این شرکت ایجاد شود. همچنین طبق توافق انجام شده، جاده دسترسی به معادن کرومیت روستای بجگوئیه توسط ایمیدرو ایجاد شده تا ضمن سهولت دسترسی به معادن کرومیت بجگوییه، روستاهای اطراف نیز از نعمت جاده بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر